27.8. - Den Koloběžek ve Skateparku v Pardubicích

21:34


Takže a je tu můj první článek. Celé prázdniny jsme se dokopávala k tomu, abych si založila blog a konečně jsem se k tomu dostala. Velice se mi líbí blog typu Sandry Leopardové a ráda ho čtu. Takže jsem si také udělala blog. Blog by měl být o mně a mém životu a samozdřejmě o tom co se momentálně dějě.

V pátek jsem vyrazila se svou kamarádkou Domčou do pardubického skateparku. Bylo to moc super a klukům to šlo. Celé odpoledne jsem strávili saledováním kluků a jejich mistrovských uměních. Tomášovi Lorencovi to jako obvykle šlo. Byl prostě jednička (fotka nahoře).
Má kamarádka byla do tohoto malého kluka  naprosto poblázněná takže tahle fotka je pro ni.
 Počasí nám moc nepřádlo, takže jsem si nakonec musela vzít kabátek, ale na náladě mi to neubralo, protože to byl super den :)

You Might Also Like

0 komentářů

Počet zobrazení stránky