Můj Princ :) ♥

15:18

Já jsem si ho tak pojmenovala, takže mu tak můžu říkat jenom já. Je opravdu skvělý. Známe se už tři měsíce, ale on mě pořád ještě neviděl. A já mu to zatim ani nepřeju. Já už ho viděla, ale schovala jsem se mu -radši. Je to opravdu super zapnout si počítač a mít od něj nějakou milou zprávu. Opravdu to vtipné na tom je, že se známe spíše virtuálně. Ale o to je to hezčí a tajemnější. Moc mu to nepřeju, aby mě jen tak viděl.. On je tak velikej a já takovej prcek.. Je to prostě Princ s velikým P, muž s velkým M, krasavec, je hodnej a je naprostý Ideál - prostě nejúžasnější virtuální Princ. Já sama nesnáším seznamování přes internet, ale tohle je vyjímka. To se prostě nepočíta. Přemýšlím nad tím proč ho nazývám zrovna Princem a musím si přiznat, že jemu asi ani jinak nejde říkat. To že tvrdí, že není Princ z něj dělá Prince ještě většího :)
The End ♥

You Might Also Like

0 komentářů

Počet zobrazení stránky