úterý 21. září 2010

Nový módní obchod v Pardubicích

Sláva konečně otevřeli v Pardubicích nový a další obchod s módou a já byla donucena tam jít. Tedy přesněji – můj mozek mě tam donutil jít… Obchod s názvem Oodji je opravdu super a má docela slušný rozměr pro své spešl kousky do vašeho šatníku. Byl otevřený nedávno, ale výběr mají opravdu skvělý. A zimní kolekce se opravdu - tedy skoro povedla… Zimní kolekce nabízí samozřejmě krásné šaty pro plesovou sezónu.  Jsou opravdu krásné. Hned bych si jedny koupila, ale nemám je kam využívat. Do oka mě uhodilo krásné kožešinové bolerko. A mé paličaté hlavě bylo hned jasné, že ho musím mít. Takže mami připrav si peněženku. Už ji vidím až to uvidí a spustí jak je to příšerný, ale zkrátka ji budu muset vysvětlit, že to potřebuji jelikož bude zima a já si potřebuji udržet své vnitřní teplo. Protože nechci zmrznout. Ale zima mi je i v létě. Pokud by jste věděli o nějaké super a originální výmluvě proč ho mít tak mi ji napište prosím. A nebo pokud to mami čteš tak za mnou přijď a řekni mi jak hrozně mě máš ráda a že mi to prostě koupíš pro moje potěšení. Budu ti velice vděčná a budu tě pár hodin opravdu milovat (tedy pokud po mně něco nebudeš chtít..). Mají zde také krásné brože a perfektní rukavičky s úžasným leskem saténu… Jen jedna věc mě zaráží v celé zimní kolekci..!! A to proč se zrovna v ZIMNÍ KOLEKCI objevují kraťasy… A bylo jich docela dost. Vrtá mi hlavou jestli si náhodou návrháři pro ochod Oodji nedali schůzku s meteorology  a oni jim řekli, že předpovídají na prosinec tak 12 °C..?! A proto usoudili, že pro nás ženy to bude velice trendy kousek, který se dá zkombinovat k legínám nebo silonkám..?! Schválně si zkuste (já to možná taky zkusím) vzít zimě kraťasy třeba k legínám a očekávejte (a hlavně prosím s humorem) reakce okolí.
Přeju vám krásné podzimní nakupování plné zážitků :)
Vaše Domin ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat