Partner podle ZVĚROKRUHU..?

9:06



Nevím jak to funguje u vás, ale klidně vám řeknu jak u mě.
Jasně ráda si to vyslechnu nebo přečtu, ale jen do té doby, dokud se mi to líbí. Každé pondělí s napětím poslouchám můj horospok nebo numerologii nebo co to je - tedy předpověď na celý týden ve Snídani s novou. Ovšem dneska jsem to nějak zaspala... Poslouchám to obvzlášť ráda, když mě čeká něco důležitého. Ale myslíte, že si to někam zapíšu? Ne! Ok začněmě tedy u zvěrokruhu. Já osobně si myslím, že když je na tom někdo závislý tak už se po celou dobu řídí podle toho co si přečetl. Právě tu mám napsáno, že nehledám boháče ani krasavce. Nejsem si jistá, že vám to tu chci tvrdit... Mám ráda krasavce a k smrti miluju boháče. Jednou jsem měla kluka o kterém plno lidí tvrdilo, že se jim nelíbí, ale já to neřešila. Tenkrát nezáleželo jestli je krásný a bohatý, ale záleželo na tom, že jsem s ním šťastná. Teda doufám, že jsem se to nesnažila přestírat... Víte hlavní bod rozseku u mě při výběru kluka je jestli je kuřák nebo ne. Jestli kouří je absolutně odepsaný. Neřekla bych, že v mém věku je tohle potřeba (myslím tím partner podle zvěrokruhu) -> nehledám totiž ještě toho PRAVÉHO..!! Jestli vám je 35 let tak neřeknu. A jen tak mimochodem pro zajímavost jak jste na tom vy?
Přeju vám hodně štěstí při výběru partnera/partnerky :)
                                                                                   Malá Domin ♥

You Might Also Like

0 komentářů

Počet zobrazení stránky