Říjnová sobota

20:36

Ze začátku se chci všem omluvit. Měla jsem šílený sklus vzhledem k mému časovému vytížení, a tutíž tu za celý měsíc nepřibyl ani jeden článek... A proto to musím dohnat.  Je prvního listopadu ( šíleně to letí) a já nic nedělám - tedy kromě učení. Ani školu jsem nemohla dnes navštívit. Ach ti mladší sourozenci a rodičovská zanedbaná péče :D. Ale nebojte se. Vůbec mi to neuškodilo.
Ale teď zpět k Říjnové sobotě ♥. Ano byl to krásný den s velkým D. Dopoledne jsem napekla a navařila s láskou plno chutných jídel ( mezi nimiž se vyjímala chutná cuketová buchta), odpoledne mě čekalo přátelské setkání s mou kamarádkou a večer ohňostroj.

Má kamarádka, která se za mnou odpoledne stavila nepřišla sama.
Doprovodila ji totiž Sára, což je pes její kamarádky. Tudíž se má kamarádka ujala role perfektní paní na hlídání. Šli jsem všechny tři na krásnou stráň. Sára si hrabala a my si krásně popovídaly a mezitím jsme stihli udělat i několik zajímavých fotek.
Bylo to moc příjemné odpoledne. Moc jsem si to užila. Byla jsem ráda, že jsem poznala Sáru tvz. Posilovnu :D. Nazvala jsem ji tak proto, že pokud s ní jdete tak vás tahá takovou šílenou rychlostí až u toho posilujete. Ale musíte to brát s humorem. :)
Poté jsem se sešla s mými kamarádkami ( jsou to sestry) a s jejich maminkou, kterou většina z vás zná jakou lektorku Zumby. Byl to tak úžasný večer, až se to nedá popsat slovy, ale přesto vím, že vám to tu tak trochu popsat musím :)
Nejdříve jsme vyrazili na náměstí a tam jsem si pořádně zablbli. Část lidí na nás koukala s úsměv a nebo s vykulenýma očima, ale my jsme si toho nevšímali. Nechtěli jsme si za žádnou cenu zkazit radost toho večera. Ohňostroj byl ve stylu Avatar. Byl opravdu nádherný a povedený. Vlastně tento ohňostroj už je zde letitou tradicí a součástí městských slavností, které jsou vždy druhý den zakončeny Velkou Pardubickou. Tento den byl opravdu vydařený a já za něj moc děkuji.

You Might Also Like

0 komentářů

Počet zobrazení stránky