pondělí 15. listopadu 2010

Víkendy a Martinská slavnost v Pardubicích


Tak, a kterým tématem začít..? Tak třeba tím prvním.

Nemám ráda víkendy. Popravdě řečeno momentálně je nenávidím. Jsou to dny, kdy je doma celá naše rodina. Což není moc bezva. Jsou to dny, kdy mě honí strach, hrůza a panika, neboť mě rodiče neustále hlídají a kontrolují. Napadají mě šílené a ulítlé nápady a opravdu se to vymyká kontrole. Jsem schopná udělat cokoliv, jen proto, aby mě naši nehlídali. Radši vám to tu moc nebudu vysvětlovat, aby jste se z toho nezbláznili a radši přejdu k druhému tématu.

Na Martina jsem se  s bráchou vydala na Martinské slavnosti. Byly opravdu povedené. Myslím, že se líbily každému. Byla jsem opravdu moc překvapená. Dokonce i sám Martin přijel na koni. Akce byla spíše pro menší děti, ale byla opravdu hodně vydařená.
                                          By Nika :)


Žádné komentáře:

Okomentovat