pondělí 28. února 2011

Líné ráno :D

Je ráno (nečekaně..ha! :D). Nemohu říct, že je brzo a ani, že je pozdě, ale mohu Vám říct tohle... Jsem doma a na sobě mám stále ještě pyžamo. Poslouchám písničky a nejdu do školy :P HA! Nemohu najít odlakovač a taky si lakuju nehty, takže mé nehty mají opravdu zvláštní barvu. A po obědě se chystám na přijímačky "nanečisto". Mějte se a užíte si ten dnešní den! :)


                                           Jo a poslechněte si tuhle písničku. :)

10 komentářů:

  1. Jéé ty jsi hezká :)
    A máš super blog :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé děkuji :) Moc to potěší! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to :-) a ta písnička je dobrá, jdu si najít překlad :-)
    Děkuju za komentář na mém blogu. Zkouším teď tenhle režim: http://lustre.blog.cz/0709/navod-jak-shodit-za-15-dni-5-kilo, ale hubenou postavu ještě nemám. Snad brzy...

    OdpovědětVymazat
  4. Okey taky moc děkuju :) a určitě se na to mrknu! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. V: Ta holka co má na blogu návod, jak zhubnout za 15 dní 5 kilo..to je hrozná kravina xD Jí furt to samý, takže až tu dietu skončí, zase nabere..Kdyby radši ty holky hubly rozumně, když už :/ :P
    Domi: Dobrý jablko :D ;) Né, sluší, i po ránu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta holka, co má na blogu ten návod už myslím nebloguje. A ta holka, co se tím plánem řídí jsem já :-) Akorát to musím uvést na pravou míru - ano, 15 dní se budu držet tohohle "návodu", ale i potom se chci stravovat podobně - ZDRAVĚ - tohle je jen takový nájezd k novému životnímu stylu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že každý svého štěstí strůjcem.. A hlavně je to horší, když je někdo paličatý, co se diet a svého osobního vzhledu týče (však mě moc dobře znáš aničko.. :D). Chápu, že máš ráda jiné diety než třeba Vivien a já a chceš nám poradit k lepšímu, ale paličáci se prostě jen tak snadno neovlivní :D. Ale neber to prosímtě nějak špatně :).
    Jen se mi tu holky kvůli tomu nepohádejte! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já hlavně Domčo diety vůbec ráda nemám.. Snad víš čím jsem si s nimi prošla, že jsem na to málem dost hnusně dojela, takže se opravdu radši držím zásad zdravého živ. stylu a ne nějakých poblázněných diet. Možná, že na to jednou přijdete sami, až dostanete rozum, co se tohohle týče :)

    OdpovědětVymazat