Nestíhám...

20:39

...neptejte se mě jak je to možné. Sama nevím! Takže jedna z hloupých věcí: potřebuju zhubnout a vyrůst, kvůli jedné věci (podrobnosti jindy). Myslím, že to druhé se nesplní :D. Taky se potřebuju naučit dost věcí do školy. Měla bych se podívat na přijímačky. Měla bych naštívit něktéré přátele, které jsem zanedbala. Jediné, co mě teď zajímá je stmívání, nový měsíc, zatmění a rozbřesk :D  Je smutné, že jestli něudělám přijímačky (kvůli tomu jak čtu celé dny ty knížky) nemohu to svést na ně (myslím tím hlavně Edwarda a Bellu). A taky nestíhám psát články a mrzí mě, že Vás musím odbýt :( Mějte se a držte mi palce :)


You Might Also Like

2 komentářů

  1. No jo, upíři jsou návykoví..:D Taky jsem v těch knížkách ležela před rokem celých deset dní, aniž bych dělala cokoli jiného..:D

    OdpovědětVymazat
  2. No právě už jsem u třetího dílu..:) :P

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky