pátek 4. února 2011

Paříž - velké město módy ♥


Přehlídky haute couture nepřinášejí jen slavná jména jako Chanel, Dior či Armani. Představují také mladší generaci talentovaných návrhářů, kteří se díky svému krejčovskému umění mohou směle postavit tváří tvář zmiňovaným matadorům. Zdroj: http://ona.idnes.cz/exkluzivne-z-parize-luxusni-roby-i-pad-a-nadro-modelky-p1p-/modni-trendy.aspx?c=A110127_124559_modni-trendy_ves

Přehlídky haute couture nepřinášejí jen slavná jména jako Chanel, Dior či Armani. Představují také mladší generaci talentovaných návrhářů, kteří se díky svému krejčovskému umění mohou směle postavit tváří tvář zmiňovaným matadorům. Zdroj: http://ona.idnes.cz/exkluzivne-z-parize-luxusni-roby-i-pad-a-nadro-modelky-p1p-/modni-trendy.aspx?c=A110127_124559_modni-trendy_ves

Přehlídky haute couture nepřinášejí jen slavná jména jako Chanel, Dior či Armani. Představují také mladší generaci talentovaných návrhářů, kteří se díky svému krejčovskému umění mohou směle postavit tváří tvář zmiňovaným matadorům. Zdroj: http://ona.idnes.cz/exkluzivne-z-parize-luxusni-roby-i-pad-a-nadro-modelky-p1p-/modni-trendy.aspx?c=A110127_124559_modni-trendy_ves
Přehlídky haute couture nepřinášejí jen slavná jména jako je Chanel, Dior či Armani. Představují také mladší generaci talentovanějších návrhářů, kteří se díky svému krejčovskému umění mohou směle postavit tváří tvář zmiňovaným matadorům! Mezi ně patří i Stephane Rolland. Ten muž je báječný :)


Musím se ještě přiznat. Před chvilkou jsem se vrátila z města. Celý den jsem proklínala počasí. Rozhodlo se mi překazit mé plány. Tuhle náladu jsem se rozhodla přebít nákupy. Město bylo přeplněné a když jsem to viděla, chtělo se mi jednoduše zvracet. Z každého obchodu křičelo SALE! SLEVY! SALE! MEGA SLEVY! Takže jsem skoro nikam nevlezla. O tom ostatním se radši nebudu zmiňovat (nechci urazit některé lidi z Pardubic . . .)
Ta je na lepší spaní! Pořád ji mám ráda ♥

4 komentáře:

  1. Copak, viděla jsi nějaké nemožně oblečené lidi? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ne o takových věcech tu nemluvím! :D Něco mnohem horšího . . .

    OdpovědětVymazat
  3. moc pekny blog ! :)
    koukni take na muj pokud chces :)
    www.vanillalipstick.blogspot.com

    OdpovědětVymazat