Join the party!

18:24

Miluju Zumbu. Také jste už vyzkoušeli tenhle nový "trhák", co se týče cvičení? Že ne?! Jen do toho. Chytnete se toho a nepustíte se. Je to úplná párty. Mé období před přijímačkami je šílené. Nestíhám chodit pravidelně. Musím si dát předsevzetí začít chodit pravidelně. Určitě to napravím.








Tady máte tu nejlepší inspiraci. Zatím si to jen vyzkoušejte v klidu Vašeho domova. Uvidíte, že hned potom si najdete, kde se u Vás v okolí cvičí Zumba. Při nejmenším si ji stáhnete! :)
                                (moje nejoblíbenější)
Když tak si do YouTube dejte petkapribylova a najde Vám to spoustu dobrých videí. Je to opravdu šikovná češka :).

You Might Also Like

16 komentářů

  1. joojooo, zumbu už jsem vyzkoušela a není to špatný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Let´s Zumba!!! :D o tomhle se mi už dokonce i zdá :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ad.: to tedy vůbec!
    An.:zdá? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zumbu jsem vyzkoušela, ale vůbec mě nechytla. Už několik let se věnuji orientálnímu tanci, který jsem si zamilovala na první pohled ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. na Zumbu jsem chodila, ale bohužel jsem z vesnice, a do města je to pro mě bez auta strašně náročné, takže v budoucnu až budu s autem, tak určitě budu pokračovat! :)

    OdpovědětVymazat
  6. m: není zač ;)
    Mo.: Každý má rád něco jiného. Já například ještě vůbec nevyzkoušela orientální tance, ale musí to být super :)
    Mi.: To určitě ;) Já jsem také z vesnice, ale mám to jenom kousek :)
    b: To tedy ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Předevčírem sem byla poprvy a taky mě to strašně chytlo i když sem s tim vůbec nepočítala. Na věci jako aerobik atd moc nejsem, ale zumba je prostě aaaaaaaa!

    http://tropicaponyclub.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Super zumbí obleček:) sluší

    OdpovědětVymazat
  9. B: Naprosto s tebou souhlasím!! :)
    H: Děkuji moc :)
    I: Oh díky :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zumba je nejlepšejší! Teď na ni nemám čas ale nemůžu se dočkat až zase půjdu! A Caipirinha je nejlepší choroška. My jsme nejdřív s holkama něrozuměly, co se tam zpívá, tak jsme zpívaly místo Caipirinha "Kapku vína" a už nám to zůstalo a je to vždycky sranda :DD:

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky