Aktuálně

16:14

- venku leje a já jsem promrzlá
- pouštím si dokola jednu vánoční písničku
- můj bráška se zamiloval do focení, takže mě pořád fotí
- nemůžu najít paměťovou kartu do foťáku (fotky dnes bohužel neočekávejte)
- chystám se v pátek místo školy do Třeboně, takže mi držte všechny palce, aby mi to vyšlo, prosím
- chci, aby bylo léto, protože jaro už mě nudí
- mám zase spoustu učení
- myslím na svou tetu, kterou miluju
- víte ona má styl, milióny nápadů a navíc je má pravidelná čtenářka
- a nakonec vyhlašuji soutěž:
- kdo za mě udělá přijímačky na 1oo%, tomu splním všechno, co bude chtít

A co je aktuálního u Vás? Pište, přehánějte :)
                                                                             Vaše Niky ♥

You Might Also Like

8 komentářů

  1. - Venku leje a já se právě vrátila z terénní exkurze na které taky lilo, takže jsem promrzlá
    - pouštím si dokola balkánský písničky, který mi připomínaj léto :)
    - nikdo mě neoftí, ale já se chystám vyfotit svoje nové heels
    - taky chci léto !!
    - mám spoustu učení, respektive práce na bakalářský oborovce
    - mám sice taky skvělou tetu, ale momentálně myslím na jednoho chlapce z Vídně :):)
    - nebyla jsem v albánštině, a přemejšlím, že se vybodnu i na srbštinu večer.
    - příjmaček se neboj zlato, určitě je zvládneš? Z čeho děláš?

    OdpovědětVymazat
  2. díky za koment! :)
    a aktuálně se budu pokoušet upíct dort pro Gábinu a hrozně se bojím, že mi vybuchne trouba nebo něco takovýho :/ :D

    OdpovědětVymazat
  3. Neboj, ty přijímačky ti vyjdou ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Chci bráchu fotografa :) Chci léto :) Chci udělat přijímačky na 100% :) Miluju svou tetu :) A--- taky mám zase spoustu učení :(( Počkat jenom fyziku ne??? :DDDD

    OdpovědětVymazat
  5. Máš skvělý blog a děkuji za milý komentář :),jsem tvůj další čtenář :)

    OdpovědětVymazat
  6. B: Wau koukám, že jsi docela aktivní! Ty přijímačky dělám z ČJ,M a OSP :)

    OdpovědětVymazat
  7. P: vůbec není zač :), já miluju pečení dortů a tobě se určitě povede ;) potom ho nafoť! :)

    OdpovědětVymazat
  8. J: Doufám :)
    A: Heč! :P ani..:D
    K: Moc díky ♥

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky