Hledá se!

11:04

- člověk, který by chtěl nové vlasy, protože mně se ty moje už nelíbí
- vyměním / daruji
- musí se o ně dobře starat
- zn: spěchá :D

You Might Also Like

25 komentářů

  1. vždyt máš krásný vlasy, co se ti na nich nelíbí? :-) a tohle je moc pěkný outfit, ty kratasy jsou boží! a děkuju za pochvalu fotek, mám radost :-)!taky sleduju :-).

    OdpovědětVymazat
  2. l: to říká každý, že jsou hezký, ale mně se stejně nelíbí..:D ano jsou boží ♥ a moc děkuju :)
    J: to jsou kraťasy..:D

    OdpovědětVymazat
  3. nahodou, dlouhe vlasy ti pristanou! az je ustrihnes tak ti to bude lito :D

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrá..:D Asi je začnu mít ráda ;P

    OdpovědětVymazat
  5. moje lásenko, necht+ěj jiný vlásky, máš je úžasný, važ si jich!! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Dlouhý vlasy jsou nej, oživ to třeba přelivem, ale délu nech ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš krásný vlasy a skvělou barvu! :))

    http://chocolatemademoiselle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. C: Beru no nevím..:D
    B:Okey, ale barvit si ej nechci :(
    c: děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  9. vyfot se nahá !!!!

    OdpovědětVymazat
  10. mne se tvy vlasy moc libi :)
    Hlavne se nestrihej slusi ti to:)
    A sortky taky super !
    Na mém blogu probíhá giveaway,zučastni se pokud chceš:)
    www.vanillalipstick.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. juuj skoda ze si nedala topanocky zblizsia som na ne zvedava!

    OdpovědětVymazat
  12. mas nadherny vlasiska..ja chcu porad zmenu ale nakonec se me stejne libi moje prirozena barva a nechcou se me ani zkracovat ani nic, tož.D

    OdpovědětVymazat
  13. podle mě máš pěkný vlasy.. bejt tebou bych neměnila :)

    OdpovědětVymazat
  14. P: já do barvi teda vůbec jít nechci :)
    T: děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak já se teda hlásím, máš moc pěkný vlasy :)
    Mě psaní na blog nevadí, spíš jsem si potřebovala ujasnit, co chci. protože mi to moc nejde, to co jsem zhubla nestojí za řeč, protože už to mám zas zpátky

    OdpovědětVymazat
  16. nelibi? tak mi je posli, prosim

    OdpovědětVymazat
  17. V: jakto? :(
    m: thanks :)
    e: okey a kam? :D

    OdpovědětVymazat
  18. tvoje vlasy jsou perfektní. Hned bych je vyměnila :-)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky