středa 20. dubna 2011

Jak chutná cukrářská poleva?

To Vám můžu po včerejším odpoledni říci na 100%. Jelikož mám prázdniny už od včera a chtěla jsem si odpoledne trochu odpočinout od učení, pustila jsem se do pečení perníčku a do perníkové dárku pro mou babičku, která dnes přijede. Myslela jsem, že mi to zabere tak 2 hodiny, ale strávila jsem u toho celé odpoledne a kus večera. Ale výsledek stál za to!
                                    BTW: Chystám pro Vás překvapení!    
                                                                                               Xx Malá Nika ♥





Omlouvám se, ale lepší články a fotky v době před přijímačkami asi nečekejte :( ..

10 komentářů:

  1. :-) určitě babičku potěší, vypadá to hezky :-)!

    OdpovědětVymazat
  2. no páni! hotová cukrářka! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéj, to je vtipný, vypadá to super! babička musela mít radost, ni klidně bych jí s konzumací pomohla :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ona to uvidí až za chvilku :P takže uvidíme..:D

    OdpovědětVymazat
  5. mňaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam :)

    OdpovědětVymazat
  6. to je supeer:) kde sa daju kupit tieto potravinarske farby??

    OdpovědětVymazat