úterý 5. dubna 2011

Jako citrón

Fajn. Mám se opravdu fajn :/ ! Díky mé mamce mám zalehlé levé ucho a vůbec na něj neslyším. Takže buďto mluvím moc potichu a nebo řvu, protože se neslyším. Mám rozbité své nejlepší sluneční brýle a celý den se tvářím jako citrón. Dnes jsem poskytla rozhovor a zítra mě čeká focení (více neprozradím). Až moc intenzivně myslím na Prince a těším se na sobotní ZUMBA Open Day.



                                                          Ten podobný výraz, co. :D
Mějte se a moc Vám  děkuji za to, že mě tak čtete! :)
                                                                                     S láskou Niky ♥ x

17 komentářů:

  1. Na té poslední fotce z tebe jde strach!! :D Autora prvních fotek dopiš!! :D Citróne :P Sluší!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Strach..:D Vrr :/
    Dobrá.. Autor je Anna Musilová ;P
    Děkuju ♥ x

    OdpovědětVymazat
  3. Citrón je ale fajn a já ho mám ráda! Stejně jako tvůj blog, kočko ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš nádherné oči a vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  5. jéé sluší ti to, jsi superšik :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tá fotka s citronom nemá chybu fakt :D
    Neznášam keď má bolí ucho :/

    OdpovědětVymazat
  7. díky, díky, díky :).. poslední fotka vypadá supr :)

    OdpovědětVymazat
  8. juuu.ty mas nadherny modry oči!
    pekny fotky,)))a super citrónisko

    OdpovědětVymazat
  9. Náhodou ty fotky se mi líbí a neboj to zlý období něak přejdeš :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ta poslední fotka je povedená, fakt máte podobnej výraz. ;DD
    A máš strašně krásný vlasy. :))

    OdpovědětVymazat