neděle 3. dubna 2011

No řekněte! Bylo dneska nádherně? :) Ano. A jako naschvál jsem měla plno učení. Grr. No co -  stejně jsem to odflákla. Místo počítání všemožných úloh, doplňování velkých písmen, propočítávání chemických rovnic, zjišťování informací o Charlesi Darwinovi a učení se o Antonínu Dvořákovi jsem se válela po zahradě v bláznivě počmáraném tílku. Pročítala jsem se nejnovějším vzorníkem Benefitu, tajně toužila po nově objevených šatech a jedla jsem ten nejlepší salát. Doufám, že jste si dnešek taky užili! :)






10 komentářů:

  1. Mmm... copak je to za salát, nějaký zelí, mňam?? Muselo to být super odpoledne, i když proválené, ale hlavně na sluníčku! Teď závidím zase já tobě, protože jsem byla celej den zavřená v klimatizovaným obchodu :) Hned bych se tam vyvalila na trávník s tebou!!

    OdpovědětVymazat
  2. já se taky měla učit, ale :DDD sešlo z toho :D

    OdpovědětVymazat
  3. Počasí bylo opravdu úžasné...už jsem se dokonce spálila na sluníču. Výstřih a ruce mám rudý jak rak :o))

    OdpovědětVymazat
  4. B: Z červeného zelí :) Jo bylo to super :) Tak někdy půjdeme spolu ;P
    A: Já taky teď to doháním ve škole..:D
    M: Páni tak to se teda nemáš..:D I když chtěla jsem napsat, že se máš..:D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná pohodička:)

    Jsem ráda, že se ti můj blog líbí, budu moc ráda, jestli budeš "sledovat":)

    OdpovědětVymazat
  6. od neděle to půjde s učení z kopce.. komu by se chtělo, když je venku tak voňavo (dokonce i v Ostravě=D)..

    OdpovědětVymazat
  7. great outfit and fun photos <3 loving the blue and pink together!!

    OdpovědětVymazat