Protože...

18:33

... tenhle článek je jako poděkování pro mou dlouholetou kamarádku :)
... známe se strašně dlouho a NIKDY jsme se nepohádaly
... máme tisíc zážitků
... vždycky mě v tom nejhorším podpořila
... je to ta nejlepší modelka jakou znám

... a dovolila mi o ní natočit úžasné (místy nekvalitní :D) video :)

Určitě to zkoukněte na 2 minutě a 54 sekundě ;P 






You Might Also Like

22 komentářů

  1. je hezké, když má někdo takhle dlouholetou kamarádku. To jsem bohužel nikdy nezažila, ale doufám, že snad ještě někdy do budoucna zažiju

    OdpovědětVymazat
  2. seš moje šikovná lásenka ♥♥ ale to video nejde spustit :D

    OdpovědětVymazat
  3. kdo je na těch fotkách? kamarádka? :)

    OdpovědětVymazat
  4. C: Myslím si, že tu příležitost ještě budeš mít :)
    A: Už by to mělo jít :)
    Ano kamarádka. Ano má úžasné fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké video :)))


    ____________________________________
    www.tonymontanodesign.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. kráásne fotky!!je skvelé mať tak dobrú kamarátku:)...len škoda,že to video mi nejde spustiť..

    OdpovědětVymazat
  7. Musíš mít ten nejnovější flash player! Potom by to mělo jít ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná kamarádka. :) Druhá fotka je úplně luxusní!
    xx Lucie

    OdpovědětVymazat
  9. takove kamaradky jsou k nezaplacovani:)

    a posledni obrazek je super!

    OdpovědětVymazat
  10. Takové kamarádky si važ, malokdy se taková najde. :)

    OdpovědětVymazat
  11. najkrajšia prvá a posledná fotka !

    OdpovědětVymazat
  12. tie fotky su uplne mega dokonale!kam sa hrabeme my laici:)

    OdpovědětVymazat
  13. Já chci taky takovou kamarádku! :-D

    OdpovědětVymazat
  14. To je super, mat takuto kamaradku tie su vazne nad zlato, je krasne ze si pre nu urobila prispevok!

    OdpovědětVymazat
  15. Ano, určitě si jí budu vážit ♥

    OdpovědětVymazat
  16. to video je moc hezký a kámoška je úžasná kočka!

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky