čtvrtek 14. dubna 2011

Strašně moc se Vám OMLOUVÁM!! Vůbec se teď nestíhám dostat na počítač a když už se tam dostanu, tak jako naschvál nejde internet. Takže se omlouvám všem, kteří mi píšou e-mail či píšou do zpráv a já jim ještě neodpověděla. Děláte mi strašnou radost a já teď momentálně nestíhám sledovat Vaše úžasné blogy. Mrzí mě to, ale pochopte - za dva týdny mám přijímačky. A za pár hodin mě čekají VIP jarní nákupy v Mangu. Vše pečlivě zdokumentuji. Slibuji! :)

               
                                                                                         Xx  Niky ♥
                                                                                                    

4 komentáře:

  1. Ani ne za dva týdny..:( Já na ty nákupy nakonec nepůjdu :) Chci se soustředit na učení a stejně mám matiku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj se :) Docela mě to učení i baví..:)

    OdpovědětVymazat
  3. so good! love those clogs
    great blog!
    loving the posts
    stop by some time xx

    OdpovědětVymazat