úterý 26. dubna 2011

Už zítra! :)

Držte mi palce PROSÍM. Jsou to ty nejdůležitější přijímačky. Dnešní byly v pohodě :). Takže zítra to musí vyjít! A jestli to vyjde, tak slibuji, že už nenapíšu ani slovo o přijímačkách ;). Ne klid.. Už tam jsem. Tedy v mých představách. Člověk si musí věřit :).
Mám Vás ráda a děkuju za podporu :*
                                                           Váš prcek :)

19 komentářů:

  1. jasně, tajemství :D mimochodem, kdy už mi vrátíš tu knížku :P

    OdpovědětVymazat
  2. Držim palce:) A kam je vlastně děláš zítra? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska jsem držel, zítra budu taky!

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, to mě mohlo napadnout.. Nejdůležitější číst přijímaček pro celé Pardubice :D

    OdpovědětVymazat
  5. J: děkuju Kubo :**
    C: no samozřejmě...:D

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně jak říkáš, když si vsugeruješ, že se něco stane, tak se to stane! Určitě to zvlááádneš, držím pěsti!! A pak spolu můžem jít lítat do řepky ;)

    OdpovědětVymazat
  7. na jakej obor se hlásíš na AGYS? :-)

    OdpovědětVymazat
  8. tak dej vedet pak, jak si dopadla

    OdpovědětVymazat
  9. A: na gymnázium ;)
    e: špatně ://

    OdpovědětVymazat