čtvrtek 14. dubna 2011

VIP nákupy

Před chvilkou jsem se vrátila z jarních nákupů v Mangu. Byly super a já jsem si je moc užila! Na začátku jsem dostala Welcome drink od Bohemia sekt a potom jsem pobíhala po obchodě a snažila se ještě něco ulovit :). Bylo tam mnoho žen a myslím, že každá si přišla na své, protože všechny odcházely spokojené. Ještě, aby ne. Personál byl strašně vlídný a milý a všechny jsme dostaly spousty dárečků :).


                                                       S maminkou :)♥
                           Na levo Katy, uprostřed prcek a na pravo Jíťa









                                                                     Dárečky :)

A hlavně děkuji bráškovi za všechny fotky!
                                                                   Xx Niky :)

13 komentářů:

  1. Super úlovky,to triko je boží !

    OdpovědětVymazat
  2. Máš super obrázok Coco tam hore napravo!

    OdpovědětVymazat
  3. fajnové věcičky, hlavně to tričko je parádní. jinak máš super botky :)
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. nááádherný boty, moc ti to sluší.
    A strašně děkuju za komentář na marianneliney.blogspot.com
    jsi náš první follower, asi tě za odměnu budu hrozně propagovat)

    OdpovědětVymazat
  5. so fun! i love MANGO! i just hosted their event here in LA! :)

    natalieoffduty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. my chceme taky nakupovat:) XO

    OdpovědětVymazat
  7. jéé..taky si byla nakupovat v Pardubkách..tak to jsme se minuly:( ajinak super blog..follow!

    OdpovědětVymazat