Farmářské trhy

18:05

S Natynkou jsme se vydali na trhy. Trh je nejkratší, nejpřímější a nejlevnější cesta z pole na stůl. Nakoupili jsme si saláty, jarní cibulky a pořádnou točenou zmrzlinu na cestu domů. Už jste také byli na trzích?










 Tuhle jarní novinku miluji. Jó je to IN teď mít malíček nebo prsteníček v jiné nebo světlejší/ tmavší barvě než je lak.

You Might Also Like

14 komentářů

  1. jé ta zmrzlina vypadá uplně dobře! jaké to jsou příchutě? :D
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky, úplně mě nalákaly zítra ráno vyrazit na trhy. Mám trhy moc ráda, mají nesrovnatelně odlišnou atmosféru, než když člověk zajde na nákup do obchoďáku, i ta zelenina a ovoce mnohem líp chutnají z trhů. Chleba jsem začala péct doma, tak teď jezdím na trhy hlavně pro kvítí, dobroty ze zahrádek a pak na trhy bleší ;-). A ta zmrzka...jůhej! ;-) Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Děláš dobře! Tvůj přístup se mi velice líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. so setrickou vyzerate krasne :) a ta zmrzlina :)

    OdpovědětVymazat
  5. máš pěkné nehty,košíček a Naty

    OdpovědětVymazat
  6. Mě přijde že to co prodávají u nás na trhu je horší než v tom obchoďáku. A navíc je tam strašně protivnej prodavač! Jediný co je perfektní je točená zmrzka.

    OdpovědětVymazat
  7. Farmářský trhy jsou na náměstí každou chvíli. Chodím kolem nich, ale nic jsem si nekoupila, od toho jsou doma jiní... =D

    OdpovědětVymazat
  8. A: Pěkně děkujem :)
    A: Děkuji :)
    C: Jak kde no :)
    K: Dobrá :D

    OdpovědětVymazat
  9. ta zmrzlina je absolutne genialna!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezký blog a super dess. :) Mňam tu zmrzku bych si dala. :)

    OdpovědětVymazat
  11. wow, taku zmrzku som este nevidela :D

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky