Jsem zpátky!

11:37

Páni těch pár dní uběhlo jako voda a já si to ani pořádně neužila, protože mě pořád někdo otravoval věcmi, které se týkaly blogu. Ale co, bylo to fajn pořád neslyšet spoušť foťáku a nepřemýšlet nad tím, co si vezmu na sebe. Přiznám se Vám, že jsem i párkrát vyrazila do města v teplákách a do školy s culíkem a botami crocs i když jsem prohlásila, že bych si do školy nebo města nikdy neudělala culík. A taky přiznávám, že se mi po blogu vůbec nestýskalo a že jsem nedokázala pochopit, jak se mohla zvednout o několik stovek sledovanost, když jsem nepřidala jediný post...

Tady je pár fotek :).

                                                    Co k tomu dodat? Johóóó!!!

                Byla jsem na jarních nákupech v Reserved a mám super bundu.

                       Pomáhala jsem u kamarádky s předěláváním jejích pokojů.
                         Byla jsem na úžasně bláznivém focení (více fotek jindy).
                                        Viděla jsem bezkonkurenční film!!

A také jsem pro Vás připravovala překvapení, které dnes nezveřejním.
                                                                                         Malá Dominika :)

You Might Also Like

21 komentářů

  1. jé, fotky v řepce jsou nej:D děkuju za following:))
    krásné fotky.)

    OdpovědětVymazat
  2. jo a Burlesque je naprostá dokonalost ♥♥ .)

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekný blog. Som tvoj follower :-)

    http://littleangel-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná, beru ♥ Vítej zpět :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám tě ráda :) ♥♥♥♥ Nevím proč ale chtěla jsem ti to napsat :D ♥

    OdpovědětVymazat
  6. věřím, že někdy se taková malá pauza hodí :)jinak moc gratuluju!!!

    OdpovědětVymazat
  7. užasné maš zaujimavý blog sledujem

    OdpovědětVymazat
  8. Páni děkuji všem ♥ Moc jste mi chyběli! Miluju Vás :)

    OdpovědětVymazat
  9. tešim sa na fotky s toho photoshootu :)

    OdpovědětVymazat
  10. fotka na lúke je úplne úžasná!

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky