úterý 31. května 2011

Nejlepší brambory!

No není to mňamka? :)

22 komentářů:

  1. Mockrát děkuju, jsi milá! Co jsem tak zběžne prohlédla pár článků, také ti to moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý video!:) Jseš v něm podle me hodně sympatická a přirozená :)) a ty brambory vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý tip :)
    Moc se mi video líbí, jen v nich pokračuj :))
    Brambory určitě udělám i u nás doma, jen co seženu rajčatové pyré :) ňam

    OdpovědětVymazat
  4. mňam!
    hned bych si dala .)
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Si veľmi pekná, aj by som si dala, keby mi nebolo tak zle.:)

    OdpovědětVymazat
  6. jé, to je bezvadný,jsi hrozně přirozená a milá, opravdu se ti to video moc povedlo! ty brambory určitě zkusím!

    OdpovědětVymazat
  7. to video vypadá skvěle a máš úžasné vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle brambory jsme si vždycky dělaly s Marcelkou..

    OdpovědětVymazat
  9. ja tak zboznujem zemiaky, ale nenavidim ich supanie, takze ich konzumujem len vynimocne :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jé já už ani nemám slov a ani už nevím jak více Vám říct díky!! Miluju Vás! :) ♥ A ještě jednou moc díky i díky za komentáře ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Opékané brambory patří mezi mé oblíbené jídlo. Děkuji za další nápad, jak je připravit. =)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem velice poctěná tím, že se Ti to líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  13. jé to vypadá skvěle:)supr video:)

    OdpovědětVymazat
  14. vypadá ta sakra dobře! :) to musím zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  15. tak jsem je dneska měla k obědu, ale vypadaly trochu jinak, byl na nich víc vidět ten rajč. protlak, ale teda byly výborné, ještě jsem si k nim dala domácí tatarku /100ml majolky+2 okurky a malinká cibule uplně na jemno nasekané+lžička hořčice+lžička kečupu/ a byla to mňamka:)

    OdpovědětVymazat
  16. T: děkuji! :)
    C: :)
    T: určitě! :)
    T: jéé jsem ráda, že jsi to vyzkoušela ;) a ten tvůj nápad taky vypadá dobře ;)
    L: brambory ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Vyzerá to skvelo.. určite to skúsim :)

    OdpovědětVymazat