Znáte Módní peklo?

20:33

(Ze začátku chci dodat, že né všichni se na tom pobaví! Dík za pochopení.)Dneska chci dopřát úsměv na rtech všem co mají špatnou náladu. Musím říct, že už dlouho jsem se takhle nepobavila. A to je co říct! Majitelka webové stránky Módní peklo Ada Vás pobaví od ucha k uchu! Takže klikejte sem. A potom mi nezapomeňte napsat do komentářů, jak jste se pobavili!!

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Modní peklo znám přes rok..ale adekvátnost některých příspěvků je často na hraně..a s některými zase souhlasím..takže smíšené pocity:)

    OdpovědětVymazat
  2. no nevím.. ta holka, co to píše, mi přijde trošku podprůměrně inteligentní. Někteří lidé na fotkách jsou oblečení strašně. Ale to je zase jen jejich věc. Nikdo do toho nemá co mluvit. Můj názor.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano je to takové půl na půl! Když jsem to viděla poprvé tak mi to přišlo trapné, ale to, co jsem viděla dneska.. No nemám slov :/

    OdpovědětVymazat
  4. Ha, tak tohle mě pobavilo - velmi.... =D
    Neříkám, že se svým "stylem" jsem perfektní, ale tohle bylo i na mě moc... =D

    OdpovědětVymazat
  5. to je dobrý web, s některými názory autorky ale nesouhlasím.. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. preboha, to čo je za stránku...mňa osobne by dosť naštvalo keby že si ma niekto takto odfotí na ulici a zosmiešňuje, je to predsa každého vec ako sa oblieka.

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky