pátek 3. června 2011

Black night

Dneska mi konečně přišla nová kabelka a nový lak na nehty. Jsem nadšená! Venku je hezká tma a tak jsme se šli s bráchou projít.




 Kdo by se bráchy nebál..:D Ještě, že jsem rychlejší..:D
Nejlepší vintage náušnice ♥.


                                        
               Dobrou noc!

28 komentářů:

  1. haha "hezká noc " .))
    naušnice krásný ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak si ich uz vyvenčila, skvele!

    OdpovědětVymazat
  3. áno rozumiem, snažím sa aj ja takým vyhýbať, tie druhé stoja okolo 100€ takže tie nepripadaju v uvahu :) niečo s platformou by som chcela, nech mi neumrú nohy, hentam sa mi páčilo len ako urobili to okolo nohy a tak :)) Ďakujem za názor :)

    a tie vintage naušnice..proste..och..Aj tričko sa mi veľmi páči :) a nie si taká malá :D

    OdpovědětVymazat
  4. super fotky..líbí se mi ta kebalkea:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. ja milujem ísť v lete po tme vonku :D inak supe fotky :) a tie náušnice.. <3 ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé fotky Domčo :) Hlavně ta první ♥
    Náušnice-- suprové :) A kabelka moc krásná :) Nedivím se, že si se na ni těšila :)

    OdpovědětVymazat
  7. M: rozhodně děláš dobře :).. to ti jen příjde..:D
    I: děkuji :)
    W:dík :)
    A: jsme ráda, že pro to máš nakonec pochopení! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky bych chtěl být tvůj brácha :P

    OdpovědětVymazat
  9. A: děkuji :)
    J: no to by jsi teda dopadnul..:D

    OdpovědětVymazat
  10. to je nádherný nebe na první fotce! :)

    OdpovědětVymazat
  11. ukaz se nam nekde bez bot,jenom bosa :)

    OdpovědětVymazat
  12. bezva kabelka i náušnice...XO

    OdpovědětVymazat
  13. A č.1: pokusím se někdy vyhovět tvému přání :)
    A č.2: díky teti.. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Kabelka se mi líbí a gladiátorky taky nemají chybu... Večerní fotky mají něco do sebe. =)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný fotečky, ta kabelka je z Avonu že? sluší moc;)

    mikinka-d.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. paradni, ze i na to, ze je noc, jsou ty fotky docela ostry :)

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji! Je to hlavně tím, jaký máš foťák a jaké máš na něm programy. Já na tom svém mám i speciální programy/scény na noc. Jedním z nich je noční portrét a jak je vidět vypadá to dobře! :)

    OdpovědětVymazat