neděle 19. června 2011

Hawaii

Důvodem mého neblogování byl úraz a následné čekání na zahojení. Ale už je vše OK.

Jestliže jsem včera prohlásila, že včerejší večer bude super, tak jsem nečekala, že budu až tak spokojená. Konala se GARDEN PARTY v Hawaiském stylu.
Je mi to líto, ale více použitelných a slušných fotek z průběhu párty jsem nenašla. :D





 Jó koupání by bylo super, kdyby nepršelo. :D


Fotka některých účastníků párty, kteří byli ještě při smyslech běhěm focení.

7 komentářů:

  1. miluju Garden Párty,ale vždycky se to pak nějak zvrhne :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ch: díky :)
    A: přesně tak..:D Ještě, že jsem nebyla organizátor této párty..:D

    OdpovědětVymazat
  3. super fotky! muselo to bejt skvělý:D:D

    OdpovědětVymazat
  4. I taková trošička fotek dokáže nastínit atmosféru. Jsem ráda, že sis to užila. =)

    OdpovědětVymazat