I want a holidays!

21:19

Projíždím počítačem a nacházím fotky z minulého léta (popřídapě letošního jara) a jsem naprosto přesvědčená, že nutně potřebuji červenec. Měsíc nejúžasnějších zážitků! Taky už tak nutně potřebujete prázdniny? A jaké máte plány? :)




You Might Also Like

35 komentářů

  1. božský fotky! uplně dokonalý.
    A jinak přesně, nutně už potřebuju léto a děsný vedro a polehávání u vody. už aby to bylo...

    OdpovědětVymazat
  2. z tych fotiek to uplne viem pochopit, krasna atmosfera, volno, zelen,...super...uz sa coskoro dockas praziek:)

    OdpovědětVymazat
  3. E: :D to zní hezky! :D
    T: tak léto už máš :) já spíš potřebuji pořádnou bouřku.. ne nějaký blikání blesků a občasný zahřmění..:D

    OdpovědětVymazat
  4. e: jo ještě chvilku a už je mám :P :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na fotkách ti to moc sluší :)
    Jinak já miluju léto a na nic jiného nečekám :D Hlavně se těším na dovolenou s přítelem v Itálii a Jesenících :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji. :) Uží si to s přítelem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotky, jsi krásná. :)
    Rtěnku mi koupila mamka v Douglas. :)

    OdpovědětVymazat
  8. ja už mám prázdniny :))
    krásne fotky!

    OdpovědětVymazat
  9. L: vřelé díky za odpověď :) musíš mít super mamku, protože ta moje by mi rtěnku chanel asi jen tak nekoupila, ale to neva ;) a moc děkuji :)
    E:ty se máš..:(

    OdpovědětVymazat
  10. Neviem sa dočkať prázdnin a verím, že toto leto bude nezabudnuteľné! Chcem toho strašne veľa stihnúť. Mimochodom, si veľmi krásna. ;)

    http://littleangel-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasné fotky. Já už prázdniny mám a doma se koušu nudou, ale pořád lepší než sedět ve škole. Zato od pondělí mi začíná brigáda. To bude něco :D
    xoxo Eva Doom

    http://evadoom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. čím ďalej tým viac zízam..Ajja chcem byť taká krásna!

    OdpovědětVymazat
  13. No to jsou skvělé fotky:)
    http://mumsaidicould.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Na fotkách ti to moc sluší a moc se mi líbí ty šaty na čtvrté a páté fotce :)

    OdpovědětVymazat
  15. fotky jsou parádní , já se těším na léto šíleně ale nic neplánuju a děkuju za komentář strašně mně potěšil !

    OdpovědětVymazat
  16. no já už dávno prázdniny nemám,takže se těším leda tak na dovolenou :),ale musím říct,že ti to ohromně sluší a jsou to krásné fotky :)!

    OdpovědětVymazat
  17. 4 fotka zhora je maximálne úžasná! plány na leto? veľa ich je, veľa.. :D radšej nad tým neskúšam premýšlať, lebo potom mám v tom chaos :)

    OdpovědětVymazat
  18. to jsou vážně krásné fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Ta první fotka.. z tý nemůžu, jak je krásná :)
    Plány na léto? Těch je. Snad vyjdou všechny :) Ale jsem na tom podobně. Taky se nemůžu dočkat prázdnin :)

    OdpovědětVymazat
  20. Pěkné fotky a prázdniny mi začínají už v úterý. Takže už jen dva pracovní dny a už tu nebudu.:)

    OdpovědětVymazat
  21. Fotky sú nádherné ♥, no a ja mám už prázdniny viac než mesiac, takže sa už aj trocha nudim :)

    OdpovědětVymazat
  22. těším se na dovolanou na Moravu a taky doufám,že nás navštívíš :) XO

    OdpovědětVymazat
  23. Ta v té řepce je bezkonkurenční!

    – je u mě giveaway
    www.summerlafonte.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. skvele fotky :)

    http://thuy-onlineshop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. Moc hezké fotky :) a děkuji,kdo by to byl řekl,že se skvrna bude někomu líbit :D

    OdpovědětVymazat
  26. Prázdniny přijdou už za 4 dny. Neumím se jich dočkat. =)

    OdpovědětVymazat
  27. mmm, taky chci léto Princezno =)

    OdpovědětVymazat
  28. Všem děkuji za milé komentáře! Přeji Vám krásné léto ♥!

    OdpovědětVymazat
  29. Padli mi ústa ! :-O úúúžasné fotky máš ;) a dakujem za koment :))

    OdpovědětVymazat
  30. Fotky v poli a na cestě jsou super! U prvních dvou se mi moc líbí jednoduchá kombinace, jen šortky a bílá košile, paráda, jednoduché, přesto efektní:)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky