What's new?

21:24



 
Sjíždím jednu akci/vystoupení/slavnost/párty za druhou. Moc se nedostanu k počítači. Ale tady Vám dávám fotky a jeden záznam z jedné akce. Snad se Vám bude líbit ;).
 Podařilo se mi udělat báječnou roládovou šarlotu. Jestli někdo chcete recept, tak mi napište na e-mail.

 Byla jsem se s Aniou koupat. Bylo to super. A jí se tyhle fotky strašně líbili. Chci jí udělat radost. Takže máš je tady mít! :)

                                                      Mějte se a užívejte si léta! Vaše Nika :)

You Might Also Like

27 komentářů

  1. oo ,tiež by som sa šla kúpať :)

    OdpovědětVymazat
  2. To naprosto chápu! Obvzlášť v takovém vedru :).

    OdpovědětVymazat
  3. :) Konečně léto, koupání :)

    OdpovědětVymazat
  4. jé, hned bych se šla koupat!!.)

    OdpovědětVymazat
  5. taky bych někam šla ale bazén máme daleko a jinde to nejde , ty fotky jsou vážně hezké :)

    OdpovědětVymazat
  6. to video je zlaté :) , myslím že každej triede je smutno ked sa majú rozlúčiť... a tie fotky od vody sú super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky ve vodě jsou vážně super =)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow ako tak vidím tento článok, tak am chytá veľká závisť ... nádhera ♥♥♥ sekne ti to :-*

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem tento týden končila devídku.:) ale stužky jsme neměli :D a hezký fotky ;))

    OdpovědětVymazat
  10. všem děkuji za milé komentáře jako vždy ;)

    OdpovědětVymazat
  11. ta předposlední fotka je moc pěkná :) a ten dort vypadá mňamózně! :)

    OdpovědětVymazat
  12. J: Malý? Ne náhodou malá? :D Jako Malá Dominika... :D
    T:Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  13. ten dezert vypadá vážně báječně;)

    OdpovědětVymazat
  14. vypadá báječně a chutná skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji,děkuji.Tobě také hezké prázdniny.Tak to gratuluji k vysvědčení. ;))

    OdpovědětVymazat
  16. ach to leto ... voda ... už sa teším ... ale práve teraz mi stačí vyjsť von na ulicu a som mokrá . Už aby svietilo slnko :)

    OdpovědětVymazat
  17. E:Také děkuji :)
    v: u nás bude za chvilku bouřka ;)

    OdpovědětVymazat
  18. jé,ty už jsi se koupala? mně to přijde ještě děsně studený :D...a strašně ti to všude sluší!

    OdpovědětVymazat
  19. congratulations!
    and whoa, youre beautiful!
    xx

    http://nanakkii.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. ta levitovací fotk na vodě je strašně hezká .) mi taky dnes končili .)

    OdpovědětVymazat
  21. Thank you so much for the comment )
    Lovely blog. We make that kind of cake too! It's soooo good. Mmm...
    WiredInFashion follow if you like, I always follow back ))

    OdpovědětVymazat
  22. Moc hezké fotky a pěkné video. :) Měj se krásně a uižj si prázdniny!!!:)

    OdpovědětVymazat
  23. taky se mi ty tvoje fotky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  24. lovelyhair: ano už jsem se koupala asi 3x :)
    Jinak opět děkuji za komentáře ;)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky