pátek 22. července 2011

22 / 7 - The day of watermelon

Dnes jsme se s mýma malýma broučkama rozhodli, že dnešek bude patřit melounu! Ujíždíme na něm. A to jsou jednomu z nás pouze 2 roky. Melounu zdar!












Nezapomeňte si dneska také dát meloun! :)
                                                                      Vaše Nika, Naty a Ondra ♥

Ph. by Markéta :)

33 komentářů:

  1. jééj prekrásne fotkyy <3 :) mám rada melón, u babky som sa ho však prejedla ;D

    OdpovědětVymazat
  2. mňam :) ! jinak to jsou krásné fotky.. všichni jste tam moc roztomilí :)
    www.nikolalondynova.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju starat se o děti :):D I když je to někdy otravný, oni jsou tak roztomilí <3 Hezké fotečky :) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky. Asi zaskočím do obchodu, mám teď na ten meloun chuť :)

    OdpovědětVymazat
  6. whau!:) si krásna!!! a tí maličkí sú veľmi zlatučkí!:)
    som rozhodne tvojím novým followerom!
    pekný deň!

    Laura z http://wannabeblondelaura.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Nico jsem velce potěšená tím, že papáš meloun! :)
    O: utíkej pro něj! :)
    N: děkujeme:)
    L:jé velké díky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky :) A děkuju za pochvalu toho outfitu "Brown & lace". Tady je můj profil na polyvore: http://www.polyvore.com/cgi/profile?id=1880033 , kde najdeš ten look (je hned první) a když na něj klikneš, vyjede ti tam odkud ty kousky jsou a za kolik Kč :)

    OdpovědětVymazat
  9. Melounový den - každého je sen ;-).
    Jdu na něj (máme v lednici).
    Príma den přeje Vivi

    OdpovědětVymazat
  10. Jé Christyi udělala jsi mi radost! Fakt opravdu díky :*!!
    Vivi ty jsi fakt hezky napsala :)!

    OdpovědětVymazat
  11. to naštve.. ty nejdražší věci :D Já jsem chtěla všechno, ale když jsem přišla na to kolik by to stálo.. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Synovec taky baští meloun, jsou mu teda 3 ale někdy nevěřím, co se do něj vleze:D

    OdpovědětVymazat
  13. Když mi vyberete pecky, rád se přidám!

    OdpovědětVymazat
  14. Jo taky bych si ten meloun dala kdyby mi z toho někdo vydělal ty pecky:D

    OdpovědětVymazat
  15. Všem Vám to moc sluší :) Vypadá to jako kdyby u Vás svíti sluníčko :) Jestli jo tak vám velmi závidím protože v Praze už ani nevíme jak sluníčko vypadá :D

    OdpovědětVymazat
  16. Melounu sem najezená ještě z dovolené, ale chci zkusit melounovou zmrzku :)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásne fotky, si veľmi krásna! :-)
    Jednoznačne dávam sledovať! :-)

    http://angienikollfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. dnes už som mala.hahahah:D krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty fotky jsou užasný!:) a meloun jsem měla včera taky :D

    OdpovědětVymazat
  20. Jestli nechcete pecky, tak si kupte ten vypeckovávač pecek. Prodává to Tescoma :P!

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné! Tvůj úsměv je užasný! Mám chuť na meloun :-P A jak ráda říkám "my malý lidi se dycky najdem" jednoznačně můj další follower :)

    OdpovědětVymazat
  22. jéé, tobě to s těmi dětmi tak sluší :)
    krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  23. Krásné šaty! Barva je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  24. Děkuji moc za milý komentář :)
    Úžasné fotky, moc se mi líbí tvůj úsměv :)

    OdpovědětVymazat
  25. Děkuji za krásné komentáře! :)

    OdpovědětVymazat
  26. pěkné fotky, moc vám to sluší =)

    OdpovědětVymazat