úterý 19. července 2011

Friends? Yes, forever!

Ve svých milovaných Českých Budějovicích v ulici Lannova třída mám skvělé kamarády (sochy+vodotrysky). Ráda tam pobíhám bosa. Je to pro mě úžasný zážitek a pro kolemjdoucí lidi zase živá atrakce. Jeden starý pán si mě dokonce několikrát vyfotil. :D

 Bacha Domi! Uletí Ti klobouk! :D








        Nechcete se příště někdo přidat? :)

Ph. by Markéta (děkuji moc)

23 komentářů:

  1. Seš krásná :-)
    Díky za komentář na blogu!
    Máš FB?

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. no kdybych bydlela v Budějovicích, určitě bych se přidala :D Nikdy jsem tam nebyla, ale vypadají opravdu krásně :)
    Snad nebudu lenoch, a přidám DIY ještě dneska :D

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji. :)
    Pěkné fotky a jsem další tvůj čtenář. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Al Hashme Ibrahim: Aha
    Alicia: Já tam také nebydlím :D. Ale určitě se tam podívej ;). A ty DIY rozhodně přidej. Už kvůli mně. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Aké vtipné fotky! :D Rozkošná si. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Klobouk a sukně jsou parádní. Jsi půvabná :-)


    http://shaki-days.blogspot.com/
    Akorát u mě probíhá giveaway, budu ráda když se zúčastníš nebo mě aspoň navštívíš :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty fotky jsou úžasné :) Máš krásnou sukýnku! Jde vidět, že sis to pěkně úžívala :D

    OdpovědětVymazat
  9. super fotky:)..moc ti to sluší:)..příště až pojedu do Českých Budějovic, dám ti vědět a zavedeš mi tam jo? =D

    OdpovědětVymazat
  10. ten klobúk je skvelý a tá fotka pri tých malých tryskách či ako to nazvať :D je úplne naj :)

    OdpovědětVymazat
  11. N: určitě dej vědět! Budu jen ráda, když se někdo přidá.
    B: hezky jsi nazvala ty fontánky :D

    Jinak jsem všem velmi vděčná jako vždy za milé komentáře! :)

    OdpovědětVymazat
  12. milé komentáře vždycky přeci potěší :D a kde bydlíš?
    jo, nemůžu tady nikde najít follow, chtěla jsem se přidat k fanouškům tvého super blogu a nevidím to tu :(

    OdpovědětVymazat
  13. podarené fotky, ale ten klobúk je aj tak najlepšííí!

    OdpovědětVymazat
  14. tak a sleduji....a pokud máš i ty zájem jen do toho a sleduj mě...... máš nádhernou sukni a ten klobou k tomu...závidim tyjo, mě by to neslušelo a asi by na mě tady u nás ve Varech všichni tak divně civěli...což stejně dělají :D

    OdpovědětVymazat
  15. pridala by som sa:D fotky sa podarili, sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  16. Cute outfit!

    Would you like to follow each other!

    OdpovědětVymazat
  17. Super fotky, na tej druhej som sa pobavila haha :-)

    http://angienikollfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat