středa 13. července 2011

Good morning! :D

Dnes jen rychlý post. Ten nadpis se nehodí. Já vím, že už je odpoledne, ale já jsem vzhůru chvilku.
Mám ráda letní kina. Včera dávali Tacho. Musím říct, že jsem si to opravdu moc užila. Dost jsem se nasmála. Jak filmu, tak i někomu jinému... Ehm.. :D.. Ale mám zakázané to sem psát! :D

 Srdce všude kam se podíváte. Kabelka, náušnice a tričko.





Myslím že souhlasíte taky, že letní kina jsou super. :) Mějte se!

25 komentářů:

  1. Máš nejkrásnější naušnice! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tá blúzka so srdiečkami je krásna ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný naušničky! :)
    S tím šamponem to chápu. Na dlouhých vlasech to fakt nemůžu posoudit.

    OdpovědětVymazat
  4. krásne srdiečka!!a tie náušničky:)!!!

    OdpovědětVymazat
  5. K: děkuju :) já to naprosto chápu. a v pohodě ;)
    K: děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, letní kino je super. My jej máme zítra, ještě uvidím jestli půjdu.
    BTW. na geocachingu se zaregistruj, je to fajn. Teda mě to baví... =D

    OdpovědětVymazat
  7. My máme tiež letné kino, ale filmy nič moc.
    Pristane ti to. .)

    OdpovědětVymazat
  8. Srdíčka jsou nej♥ Ty náušnice jsou opravdu moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já chci taky letní kino :D.. Sluší ti to Domčo :)) pěkný náušnice;)

    OdpovědětVymazat
  10. Jo taky mám někdy ráno odpoledne :D a hezký fotky :) a mohla bych se tě prosimtě zeptat kde bydlíš ?:D Mi to přijde strašně povědomý do místo kde je to focený :S

    OdpovědětVymazat
  11. Káesko: snad s tím začnu co nejdřív ;)
    A děkuji za komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  12. Letní kina jsou úžasné zážitky =).
    Ty naušnice ♥.

    OdpovědětVymazat
  13. Ta fiaova kosilka je uzasnaa! :) Taky mam rada letni kina, moc hezky blog! Follow!

    OdpovědětVymazat
  14. OO ty js tak překrásná <3
    Jsem z tvého blogu unešena<3

    OdpovědětVymazat
  15. To tričko je krásný! :) V letním kině jsem nebyla ani nepamatuju.. :)

    OdpovědětVymazat