neděle 10. července 2011

Holidays

Nejlepší věc na prázdninách? Týden bez internetu a počítače! To myslím bez ironie.
Tady je pár typů pro závisláky, jak to přežít:

1. Skákejte na trampolíně!


 2. Jezděte na bobové dráze.


3. Choďte počítat vlny. Třeba na Lipno :).



4. Běžte foukat s dětmi bubliny z bublifuku. Dětský smích je nejlepší ♥.


Užijte si prázdniny, jak to jen jde! :)

5 komentářů:

  1. Máš pravdu. Teď jsem byla týden na Slovensku - bez internetu a vůbec mi to nevadilo. V sobotu jedu na tábor - úplně mimo realitu.
    Díky za další nápady, jak trávit čas. =D

    OdpovědětVymazat
  2. Mm, na Lipně je krásně, úplně mě teď zamrzelo, že už tam s našima nejezdíme. :)
    Když někam jedu, tak bez internetu přežiju úplně bez problémů, ale jakmile jsem doma, tak mi to nedá a stejně ten krám zapnu. :DD

    OdpovědětVymazat
  3. K: bez počítače je nejlíp! :) a nemáš za co :)
    L: Jó na Lipně je hezky. Ale zase já počítač doma furt nezapínám.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Bohužel, i když dělám všechno možný, tak mi každý den na internet nějaký ten čas zbyde. Už se těším, až budu v srpnu bez internetu, konečně :D Super fotky!

    OdpovědětVymazat
  5. D: Jo přesně tak! Konečně! :) a dík :)

    OdpovědětVymazat