pondělí 25. července 2011

Time for tea

Čaj o šesté večer v lázeňském parku je úžasný relax! Vřele ho doporučuji :). A jaký čaj je nejlepší? No přece černý! Co si vzít s sebou? Rozhodně košík! Proč? Co kdyby v nedalekém lese ještě zbyly nějaké borůvky? :)



18 komentářů:

  1. pristane ti to :) no čierny čaj by som dobrovolne nepila :) :) ale koľko ludi toľko chutí

    OdpovědětVymazat
  2. A: díky
    CH: to chápu, každý rád něco jiného ;)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky, ale já byhc si černý čaj vyměnila za nějaký ovocný:D

    OdpovědětVymazat
  4. je to ako : Anglický čas pre čaj o 17:00 haha :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju tvoje nožky:) Hlavně ta poslední fotka <3

    OdpovědětVymazat
  6. jé, to je parádní, musím říct, že v poslední době máš úžasné nápady na focení a moc se mi to líbí, i ty melouny a to s těma sochama a hlavně krásné outfity, všude ti to strašně moc sluší!A ještě ti musím pochválit vlasy, nádherné!

    OdpovědětVymazat
  7. Hi! I like this post so much, you look really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Ju, ty fotky jsou krásné, a ty ještě víc!
    Jinak velmi děkuju za milý komentář, hrozně potěšil :)

    OdpovědětVymazat
  9. Páčia sa ma tvoje topánočky.

    OdpovědětVymazat
  10. Pro Jakuba: Nemusíš být zase tak náročný... :D Já si narozdíl od tebe vystačím jenom s čajem a prázdným košíkem :D...

    Pro lovelyhair: Páni opravdu jsi mě moc potěšila. Tyto nápady nejsou jen mou zásluhou. A jsem za ně ráda, když se tak líbí :) a děkuji za pochavlu mých vlasů..:D Mám zkrácené konečky a začínám je (vlasy) mít ráda :).

    Pro anonyma: Ráda bych věděla, kdo jsi.. tak trochu hádám a možná vím, kdo jsi..:P

    Pro všechny ostatní: Děkuji :**** !!!

    OdpovědětVymazat