Two little princesses

20:53

K životu na zámku mám jednu poznámku. Je tu neveselo, je tu truchlivo. V ostatních královstvích nezní tak málo smích. Není neveselo, není truchlivo. Kdyby se v komnatách běhoun jak hrom natáh. A na něm akrobati začali kejklovati. Kdyby nám v paláci pištěli dudáci. To by se krásně žilo, to by byl ráj.









You Might Also Like

16 komentářů

  1. no vy ste mi teda princezny...ja sa tam pri tom plote zivom zvyknem fotit...nic lepsie a jednofarebnejsie(bez pavukov)na zahrade nemame:D

    OdpovědětVymazat
  2. Omrvinka ;): Děkuji!
    Jeannette: Ano, bydlím na svém vymyšleném zámku ;).
    Nicola: Děkujeme :D. A mně se to strašně líbí! :)
    Simona: Díky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. kraasny fotecky :-) jestlipak to tim pirkem lechta? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikol: díky :)
    Káesko: díky :)
    teenka: díky :). Jo lechtalo! :D
    Natálka*: díky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kraaaaaasne fotecky :) obe dve jste roztomile :D

    OdpovědětVymazat
  7. NicoChicoFashion: Díky :). Obě? :D To snad ani ne.. Spíš Natálka.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. to je boží :D a ta malinká má super tetovačku :D

    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. 3!mka: Děkujeme! Jo, tu jsem ji dala já.. :P

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, no, prostě dvě princezny :-))

    www.thebrunettejuice.blogspot.com
    Budu mooooc ráda za follow back, já už tě sleduji:)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky