10/10

20:36

Tak moc se mi stýská po Španělsku. Žádný hloupý déšť v České republice se nevyrovná velikému vedru v Madridu a povalování se na pláži v Barceloně. Byl to skoro celý sladký srpen bez rodičů a bez dospělých. Jen přátelé, drinky, noví přátelé z celého světa, jídlo, smích a hlavně žádné nudné domácí práce.
Jo, chybí mi to!!














Kdo by řekl, že je to vlakové nádraží... :D
Měli jste vidět, jak byl Vašek šťastný, že se s ním vyfotí.


Jen se všichni smějte tomu, jak jsme se v tom horku osvěžovali. Od teď mám ráda hasiče.. :D

You Might Also Like

13 komentářů

  1. No né... Tos byla na nějaké výměnném pobytu, brigádě? Když píšeš, že bez rodičů jen s přáteli?
    Já chci taky! =)

    OdpovědětVymazat
  2. Káesko: Né nic takového. Nazvěme to třeba dovolenou s přáteli! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Čím si si to zasloužila že tě mám v oblíbenejch blogách? : Máš úžasné články,krásně upravený blog,seš hezká,milá,přátelská,baví mě to tu,tak a tady máš vysvětlení ;)*
    PS:To s těma hasičema je úžasné :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Ta fotka ''free hugs'' je kraaaaaaasna :) super fotecky

    OdpovědětVymazat
  5. NikiSs: No to teda koukám. To jsem si teda vůbec nezasloužila, ale děkuju moc! :*
    Jo hasiči byli nejlepší no.. :D A přitom mě ani nikdy moc nezkropili a to my bylo určitě největší vedro! :D
    Vale ♥: Thank you very much! :)
    NicoChicoFashion: Jo tyhle lidi, co chodili po městě s tou cedulí byli nejlepší. A to jich bylo víc ;).

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotky :) A tí hasiči sú dobrí :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky <3 Hned bych tam jela, je vidět že sis to pořádně užila :))

    OdpovědětVymazat
  8. Omrvinka ;): Díky. Samozřejmě, že byli nejlepší ;D.
    Natálka*: Jó já bych tam taky hned jela!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. jé tak to ti fakt závidím...taky bych chtěla takhle strávit léto =)

    OdpovědětVymazat
  10. Nebola si náhodou na medzinárodných dňoch mládeže ? či ?

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky