středa 5. října 2011

Klobouk dolů pane Gaudí

Co miluju na Barceloně? Místní lidi, moře, zábavu, koktejly, ale hlavně VŠECHNO, co udělal Gaudí. Nejblíže je mi má milována ještěrka z Gaudího parku. Je to ta nejhezčí věc na Barceloně. Jednoznačně!

 

 



24 komentářů:

  1. Krásne fotky :) A tá jašterica sa mi vždy páčila ;D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju! :) Moje nejlepší kámoška ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Máš na těch fotkách dokonaly outfit!
    Děkuju za komentář :) určitě bys neporadila špatně, já sem ráda za jakykoliv názor :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky.. :) Tak já si to ještě rozmyslím ;).

    OdpovědětVymazat
  5. nikdy som tam nebola, ale súdiac podľa fotiek to vyzerá super. ak sa pošťastí, určite sa tam raz vyberiem :)
    a ku komentáru: veľká vďaka, som rada, že sa páči.
    ")

    OdpovědětVymazat
  6. báječný fotky! sluší ti to :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jul.: Rozhodně mohu Španělsko jen doporučit. Je to úžasné místo.. :) A nemáš vůbec za co děkovat ;).
    karlos.s: Díky.. :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasné fotky...:) A ano,mám 4 z těláku..:D

    OdpovědětVymazat
  9. Ďaľšie miesto kde musím ísť ....Ďakujem za typ :D

    OdpovědětVymazat
  10. Pretty Michell: No tak to nezávidím... :D
    vcukable: Rádo se stalo! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky,strašně se chci podívat do Barcelóny :) A ten twitter,jsem tam jako TheirDaffy,tady je kdyžtak odkaz http://twitter.com/#!/TheirDaffy

    OdpovědětVymazat
  12. NikiSs: určitě se tam musíš podívat! A moc díky ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Gaudí je, pardón byl, týpek! =)

    OdpovědětVymazat
  14. i LOVE barcelona!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný!!
    A děkuju z krásnej komentář :)
    Delli

    OdpovědětVymazat
  16. och, je to niečo úžasné, aj ja sa tam chcem ísť pozrieť :-)))

    OdpovědětVymazat
  17. Natálka*: Děkuji :).
    kcomekarolina: I love Barcelona too ♥. Xoxo from the Czech Republic! :)
    Three dots: Díky a nemáš za co ;).
    suzie: To rozhodně! :)
    Simona: Díky Simčo ;).

    OdpovědětVymazat