středa 12. října 2011

My dear diary, I want a summer! Do you understand?

Postavila bych se i na hlavu, aby bylo ještě léto. Jen škoda, že to nepomůže. Tak aspoň tady jsou fotky z konce léta. Protože tyhle mám nejradši!





25 komentářů:

  1. Simona: Opět děkujeme! :D
    Omrvinka ;): Velký dík ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci taky zpátky léto a hned! :D Pěkné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Když se postavíme na hlavu dvě, myslíš, že to zabere?
    Jinak bych brala délku Tvých vlasů!

    OdpovědětVymazat
  4. Dáša: Myslím, že by se nás našlo víc! (:

    OdpovědětVymazat
  5. Káesko: Rozhodně to můžeme zkusit! Doufám, že to zabere :D
    Chceš délku mých vlasů? Klidně ti je dám celé! (:

    OdpovědětVymazat
  6. Taky bych brala léto. Páni, máš nádherný vlasy!! Chciiii taky :-DD

    OdpovědětVymazat
  7. Petra P.: Díky, ale ty nechtěj! :D To říkám z vlastní zkušenosti.. :D :D

    OdpovědětVymazat
  8. och aj ja chcem leto :-(...celé dni ležať na slnku a opaľovať sa :-)

    OdpovědětVymazat
  9. suzie: Nápodobně! (:
    Ž: Velice děkuji! (:

    OdpovědětVymazat
  10. Taky bych ratši brala léto :)
    PS:Miluju tvoje vlasy! ;D

    OdpovědětVymazat
  11. Chci take leto :( Uf.. uz jsem myslela ze jsi to fotila dnes :D brrrrrrr

    OdpovědětVymazat
  12. krásné fotky :-)
    http://baruskanty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. skutočne super letné! svedčí vám to :)
    ")

    OdpovědětVymazat
  14. NikiSs: Je nás tu stále víc, co ho chceme! :D
    Až tak moc(mám na mysli ty vlasy)?!
    NicoChicoFashion: Dnes? To snad ani omylem! :D
    Barbara: Díky :)
    Nikol: Díky ;)
    Jul.: Děkujeme! (:

    OdpovědětVymazat
  15. mě tohle počasí ani nevadí.. tedy pokud neprší a nebo není zase až moc velká zima.. mám ráda podzim :) babí léto :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jééé co je to za malého andílka? :) Je nádherná, na tu se budou stát fronty až vyroste :)
    Btw: nejsem na blogspotu příliš dlouho, tak budu ráda, když se ke mě podíváš a když se ti můj blog zalíbí, tak se třeba přidáš do pravidelných čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
  17. Natálje: Tak to máš dobrý. (:
    Lil Dollie: Díky. Vyřídím ji to. Určitě se kouknu! (:

    OdpovědětVymazat