středa 9. listopadu 2011

Naughty girl (až moc)!

Dneska místo školy jsem si bloumala uličkami po městě, hodně času jsem strávila v oddělení potravin v Marks and Spencer a nezapomněla jsem vynechat Starbucks! Jo jsem až moc zlobivá. :)
Pár momentek ↓.







 Značně nepodařený pokus o výskok! 

No nemáme tu Prahu na podzim hezkou? :)

12 komentářů:

  1. děláš mi chutě!:D ..Praha je hezká celý rok, nejenom na podzim:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak chutě, jo? :D S tím druhým souhlasím ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Starbucks bych si taky dala! :-) Praha je mi něčím moc sympatická a něčím ne, ale ty fotky jsou moc hezký! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Monis.: S něčím souhlasím a děkuji moc! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty nohy a ty rybky boží !;D Praha je opravdu hezká !:))

    OdpovědětVymazat
  6. Christia Devita: To je teď dost žádaný! :)

    OdpovědětVymazat
  7. chtěla bych taky ít v Praze:))
    liveyoursweetdreams.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ty máš prostě vždycky krásné fotky ;)
    PS:Jsem z blogu Moody NikiSs...přestoupila jsem :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sluší ti to :D
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat