sobota 31. prosince 2011

Sbohem jedenáctko!

Cítíte tu vůni vajíček, pomazánek, šunky, bramborového salátu a čerstvě koupené veky? Mmm!!! Už se nemůžu dočkat jak za pár hodin ucítím šampaňské a s otevřenou náručí přivítám nový rok.
I když tento rok pro mě nebyl zrovna dvakrát růžový věřím, že ten další bude lepší!


Šťastný a veselý rok 2012! ♥

21 komentářů:

  1. Děkuji. ;) Já se asi nejvíc těšim na ten hokej.:-D

    OdpovědětVymazat
  2. tobě taky krásný nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji šťastný Nový rok! Ten můj rok taky nebyl dvakrát růžovej, ale snad to bude lepší. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Monis.: Jsem ráda, že v tom nejsem sama.. ;D
    Kristie: Díky!

    OdpovědětVymazat
  5. krásný nový rok i tobě! .) taky doufám že bude lepší než tenhle .D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, na mojom blogu prebieha práve GIVEAWAY o zaujímavé ceny. Ak máš chuť a obätuješ pár minút, navštív môj blog a zapoj sa do Giveaway, ktorú nájdeš tu : http://ariadneella.blogspot.com/2012/01/giveaway.html

    s pozdravom Ariadneella

    OdpovědětVymazat
  7. děkuju za tip :) jinak tobě taky přeji krásný nový rok :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Nemáš za co. Já děkuji též! :*

    OdpovědětVymazat
  9. prajem veľa dobrého do nového roku !! :)

    OdpovědětVymazat
  10. já bych ho nejradši taky zrušila, jenže pak se nedozvím jestli se nedomlouvalo něco do školy, nebo tak :( jak to zjištuješ ty?
    moc pěkná fotka!

    OdpovědětVymazat
  11. Upřímě?... jsi krásná!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Jéj.. vypadá to na divokú párty !:) Závidím:)

    OdpovědětVymazat
  13. fun blog!! wanna follow each other ??


    xx Ingrid
    http://eaudeglam.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Oh, thank you. If would we can :P.

    OdpovědětVymazat