středa 25. ledna 2012

Ples / Ball

V sobotu jsme byli s Božským na plese. Bylo to dokonalé! Božský mi na něj koupil dva páry úchvatných náušnic. Moc jsem si to užila!

I was at ball with my Mr. Big at Saturday. It was perfect! He bought me two pairs of beautiful earrings specially for this ball. I was enjoying so much!





Haha! :D



Carrie and Mr. Big. :)


32 komentářů:

  1. Jaj už se těším až já vyrazím na ples :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc vám to spolu sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Že ty fotky v pohybu, při tančení, vypadají vždycky tak divně... =D
    Jinak Vám to moc sluší a jsem ráda, že jste si to užili... =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda... :D Hlavně ten můj výraz... :DD Ale co, hlavně, že se zasměju... :D

      Vymazat
  4. GREAT POST!!!THANKS FOR YOUR LOVELY COMMENT ON MY BLOG!! FOLLOW ME ON GOOGLE FRIENDS AND I WILL BE HAPPY TO FOLLOW YOU BACK <3
    XOXO
    A_C'EST MOI
    LAMODEOUICESTMOI.BLOGSPOT.COM

    OdpovědětVymazat
  5. zajímavé šaty

    na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. zaujímavé šaty, a pekné vlasy!

    OdpovědětVymazat
  7. Vy si ten ples super uzivate, ja byla v sobotu a moc me to nebavilo. Tak snad priste :)
    Jinak k tem filmum.. dlouhodobe miluju a nikdy z pocitace nevymazu: Juno, Americkou krasu, Amelii z Montmartru, Lolitu, Samotare, Sakali leta nebo Starce na chmelu. A stahovala jsem: Kurz negativniho mysleni, Zkazenou mladez, Phoboe v risi divu, Nenavist a Zahadu Blair Witch, Ameriku, Ditu Saxovou, Az prijde kocour, O slavnosti a hostech, Marketu Lazarovou, Vrteti psem a Easy A. Vetsinou stahnu, kouknu a mazu, ale na nektery se muzu koukat porad dokola :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší Vám to spolu! Šaty jsou pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak, bude to divný, ale chci ti poděkovat. Poslední dobou mi 'tohle' pomáhá. 'To' že můžu vidět ostatní lidi být šťastnými :) ty fotky mi opravdu velmi zvedli náladu :) Jinak koukám, že sis to užila! :)

    OdpovědětVymazat
  10. super fotky :)
    hlavne tá, kde tancuješ :D a inak úžasné vlasy máš :)

    OdpovědětVymazat
  11. krasne vlasy!

    dik za komentik
    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Pááni, tady jsem už dlouho nebyla! :)
    Ty teda trsáš, panečku! Sluší ti to, krásná, přirozená :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ta jedna fotka mě dost rozesmála :D :D :D

    Na blogu mám GIVEAWAY, zkus štěstí :)

    http://code-of-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Looks like fun!! =)

    abeautifulmaybe.blogspot.com - xo,

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na zaujímavú GIVEAWAY, stačí trošku fantázie a môžeš vyhrať.
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/01/giveaway-2.html
    Iva

    OdpovědětVymazat
  16. Máš hezké šaty.. :) Zjevně abstinenční ples, podle fotek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abstinencni? :D Je videt, ze jsem sem dala same slusne fotky.... :DD

      Vymazat
  17. Looks like fun times!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj ! páči sa mi tvoj blog, veľmi :) som nový follower a ak chceš môžeš byť aj ty môj :))
    Kisses

    OdpovědětVymazat
  19. krasne šaty máš
    a najlepšie sú piuká na druhej fotke hah

    OdpovědětVymazat
  20. If you like rock, watch and listen Meghido on http://meghidoband.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat