1/2

20:52

Nesnáším, když musím vstávat ráno brzy. Díky Bohu za šálek kávy!

I hate when I must get up early in the morning. Thank God for cup of coffee!





You Might Also Like

37 komentářů

  1. Ty rána taky nesnáším :( Ta rtěnka ti moc sluší! :o Od jaké je značky? Memají ji v nude? Krásný fotky jak vždy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mm ani uz nevim od jake znacky je.. :D

      Vymazat
  2. taky nesnáším raní stávání, zrovna dnes jsem jsem jak přejetá kombajnem

    Na mém blogu zrovna probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-) http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Páne jo, vypadáš fantasticky!
    ranní vstávání nemá nikdo rád ;)

    OdpovědětVymazat
  4. nádherná si :)
    neznáša ich nikto, až na pár výnimiek.

    OdpovědětVymazat
  5. No týjo, to jsou opravdu moc povedené fotky. =)
    A k mému komentáři: Jsem ráda, že jsem Tě navnadila. A není to jeden lak, nýbrž dva na sobě. =)

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky!!! Spím v úplně stejný košili :D
    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já v ní nesním. Není moje! :D

      Vymazat
  7. Jsi strašně krásná, ikdyž nevím, pokolikáté to už říkám! <3 :-)

    OdpovědětVymazat
  8. love it baby!!
    xoxo
    a_C'est moi
    lamodeouicestmoi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Love the oversized shirt!! First picture is really cute!

    abeautifulmaybe.blogspot.com - xo,

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju moc <33 Jsi strašně milá! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi líbí bílé "boy style" košile a bez kávy ráno taky nedám ránu!:) Díky moc za hezký komentář na mém blogu!:)

    OdpovědětVymazat
  13. taka panska kosile vypada na holkach uzasne!

    dekuji pekne za koment
    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. nádherne fotky, ta košela je naj :)

    OdpovědětVymazat
  15. YOU WIN AN AWARD on my blog!!! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já taky nesnáším, když musím vstávat brzo, krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  17. you look pretty! and really like your shirt!

    OdpovědětVymazat
  18. omg you have a lovely hair, and the pics are so pretty like your blog so much

    OdpovědětVymazat
  19. I wish i could like coffee, it looks very... usefull!

    OdpovědětVymazat
  20. šálka kávy ráno <3
    krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  21. Super fotky! xoxo

    http://styleitup-eva.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. ta druha fotka sa mi brutal paci!

    OdpovědětVymazat
  23. Jsi tak nádherná! To se hned tak nevidí.
    Jsem moc ráda, že jsem objevila Tvůj blog. Follow ;-)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky