úterý 13. března 2012

13/3

Nesnáším, když prší! Je to tak nudné . . .

I hate when it's raining. It's so boring . . .







24 komentářů:

  1. Nojo, poslední dobou u nás prší hoodně taky to nesnáším, mám pak strašně špatnou náladu :/
    Jinak ti to sluší, jak jinak ;)

    OdpovědětVymazat
  2. nebýt deště, neměla bys tak krásné fotky s deštníkem...Think positive ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. Nesnáším to taky. Člověk nemůže skoro nic dělat (kolo =D)... =(

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi krásná! A děkuju za milý komentář u mne na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  5. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Tvůj blog je naprosto úžasný!! Hned jak jsem ho uviděla, věděla jsem, že bude mým oblíbeným!! A musím říct, těším se na další čtení :))
    Outfit je super, tvoje vlasy jsem si zamilovala. Jsi nádherná!
    -zároveň bych Tě chtěla pozvat na GIVEAWAY
    http://terezapolomikova.blogspot.com/2012/02/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný ouftfit...jsem tvá nová členka:)

    OdpovědětVymazat
  8. ten klobouk je suprovej, moc ti slusi!

    OdpovědětVymazat
  9. ale i v dešti ti to neskutečně sluší =)...ten klobouk je super

    OdpovědětVymazat
  10. Beautiful photos! Have a lovely weekend!

    http://styleservings.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Nejlepší doplňky!! Klobouk+deštník!! :) Super!! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ale na tvojich fotkách vyzerá aj dážď dobre :))
    www.simimaus.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. jak to děláš,že jsi tak krásná? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Déšť a nuda? Právě naopak - ty jsi mi svým "deštivý" outfitem, který je naprosto okouzlující, rozzářila den ;-). Takže kdepak, žádná nuda, ale (díky Tobě) je to zábava ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  15. Připojuju se k otázce XoXo Veroniky....Jak je to možné?
    Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  16. krasne oci! a uplne krasne svieti ten sal!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. tak povím ti že i přesto že pršelo a počasí bylo nic moc tak fotky máš povedené a ten klobouček ti hrozně moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  18. this is cool! moc hezka!! x
    thanks for the comment! x THATGIRLKIP

    OdpovědětVymazat