sobota 24. března 2012

24/3

Ciao, omlouvam se, ze jsem se dlouho neozvala, ale uz jsem zpet. Vcera jsem se po narocne ceste dostala do Italie a dnes jsem se konecne dostala k notebooku. Je tu moc krasne! Uzivam si tu, jen me stve, ze Italove moc neumi anglicky. Za chvili vyrazim do Cinske restaurace na veceri. Mejte se. Brzy se ozvu! :)












22 komentářů:

  1. To ma štvalo na Talianoch tiež :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak si to pořádně užij! :)

    OdpovědětVymazat
  3. nádherné fotky!! závidím ti ;)
    -a tvůj mobílek je žůžo!

    OdpovědětVymazat
  4. jůů,nádherné fotky :) užívej si to v Itálii :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. to se někdo má :).Kkolikrát to jsou hrozný baliči :) a když na ně spustíš anglicky tak skutek utek :D

    OdpovědětVymazat
  7. ááá závidím závidím !:D:) ta druhá fotka je naprosto bombová take si chcu létat po pláži :D tak hlavně si to tam uží !:*:) a na jak dlouho tam si ?:) áá děkuju za milý komentář i s pozdravem z Itálie :))

    OdpovědětVymazat
  8. Itálie.. to se někdo má :) užívej si to tam! :)

    OdpovědětVymazat
  9. ten mobil chci!! :) mám o tom dokonce POST! :) jsi spokojená?!
    no zdravím do Itálie :) i když je trošku klišé jít v Itálii do čínské restaurace :D :D

    OdpovědětVymazat
  10. uzase fotky, coze su to tie kabelky za znacku, dizajnom mi pripominaju LULU´s. Taliani moc nevedeli po angl. ani, ked sme tam boli mi, a mali straaasne vela casu..

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Vitej v Italii...absolutni neschopnost dorozumet se jinak nez v Italstine bohuzel neni jedinym nesvarem Italu,a le to brzo poznas sama:)
    Moc se mi libi tvuj blog, takze se hned radim mezi follower...tedy ty co sleduji male lidi:D
    Pokud budes mit chvilku, mrkni se na muj blog.

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  12. tak to ti závidím, hned bych si to s tebou vyměnila =)..moc pěkné fotky

    OdpovědětVymazat
  13. Skvelé fotky a tá zmrzlina vyzerá naozaj lákavo!:)
    Simona
    www.simimaus.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Taková provokace... =)
    Itálie mě moc neláká, ale stejně. Užívej si to tam!

    OdpovědětVymazat
  15. wow, uplně bych si dala ty zmrzlinky a nanuky ;)

    OdpovědětVymazat
  16. nádherné fotky :). Itálii ti závidím, učím se letos prvním rokem italsky, tak doufám, že tam pojedem taky v létě na dovču :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherný fotky :) Uplně ti tu Itálii závidím !:)

    OdpovědětVymazat
  18. this is lovely! thanks for the comment xo
    THATGIRLKIP

    OdpovědětVymazat
  19. och tá zmrzlina že ham!!! 8P
    Ideš do Talianska, ale jesť ideš do čínskej? 8DDD Ja by som určite nevynechala pravé talianske špagetti či lasagne alebo pizzu...och mňam...som hladná! 8P

    OdpovědětVymazat