21/11

14:24

V neděli jsem byla ve vám asi nic neříkajících Svitavách a poté i v Tolouvcových maštalích. Strašně moc jsem si to užila a dokonce jsem si i trošku odpočinula. Tady je pár tajných fotek.



Již brzy více . . . 
Mějte se krásně  !

You Might Also Like

22 komentářů

  1. Ooo, tak toto vypadá hodně zajímavě!!! Moc se těším na další fotky, vypadají totiž jak mé vysněné! Jsem na ně moc zvědavá :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  2. oo, teším sa na tie fotky :) táto jedna vyzerá najviac mega!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. vyerá to super, teším sa na fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. tajné fotky - to zní super :P
    moc ti to sluší, jsem ráda že sis to užila!
    šmakouna jsem ještě nejedla :) určitě vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky! Ty vlasy ti takhle hrozně sluší!

    OdpovědětVymazat
  6. fotka princezny je naprosto dokonalá.... a vlasy ... řekl bych boží... celkově jako obrázek




    tisk pohlednic

    OdpovědětVymazat
  7. Už sa teším na dalšie fotky!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Už sa neviem dočkať zvyšku!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  9. Už teď je to moc zajímavé, těším se, až zbytek uvidím. =)

    OdpovědětVymazat
  10. strašne sa teším na viac fotiek :) sledujem blog!

    OdpovědětVymazat
  11. ta prostredni fotka, wow!

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (party,love&drama)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj kočko :) Už se těším na ty fotky, vypadají hodně dobře. A jak znám fotky fotografa, tak jsem si jistá, že to bude vážmě bomba :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jééééé, ty si byla fotit s Martinem? Fotky musí být v tom případě úžasný! Těším se :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě Svitavy říkají hodně.Tak snad se ti výlet líbil.Jinak pěkné fotky :) Odkut vlastně jseš?Doufám že fotky budou brzo

    OdpovědětVymazat
  15. hi hi vzhledem k tomu, že Svitavy jsou ode mě pouhých 20 kilometrů, znám je moc dobře :) A s Martinem se taky znám, takže vím, že focení muselo být báječné :)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky