sobota 1. prosince 2012

1/12

Konečně je tu poslední měsíc roku. Měsíc, kdy vyloženě vyhledávám kreativitu a tvořivost všeho druhu. Naštěstí se najde ještě spoustu lidí, kteří dokáží ocenit dárek vlastnoručně vyrobený než nějaký kšunt z obchodu vyrobený z Číny. A dárek od srdce přece potěší nejvíc.






21 komentářů:

  1. Jsi roztomilá na těch fotkách :) A souhlasím, taky raději věnuji vyrobený dárek :) Neuděláš článek s tipy na dárkové DIY?

    OdpovědětVymazat
  2. ty jsi šikulka :) já bohužel moc kreativní nejsem, jsem nešikovná na tyhle věci :D
    dárečky udělají určitě radost!

    OdpovědětVymazat
  3. já dneska po dlouhé době taky byla kreativnější! pěkné))

    OdpovědětVymazat
  4. Nejlepší jsou dárky, kdy víš, že jsou dělané\darované s láskou. To se u těch ručních pozná nejlíp !

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych chtěla umět na šisím stroji:( Ta čepice je užasná!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi šikovná :)
    Já jsem hroznej antitalent, takže bych si asi přišila ruce k sobě :D

    OdpovědětVymazat
  7. Suhlasím, že handmade su najlepšie :))

    Šaty som si dala šiť :)

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou parádní věcičky, máš svatou pravdu. =) Taky bych chtěla umět šííít.

    OdpovědětVymazat
  9. tak to ti skoro az zavidim, ja nikdy nebyla moc manualne zrucna .. :D

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (party,boys&drama)

    OdpovědětVymazat
  10. hezká čepice, jsi moc šikovná :)


    PS: Zvu tě k sobě na giveaway.
    http://bloggerandbeautifullife.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. jsi moc šikovná! úplnš stejný stroj má moje babička, i s tím stolkem:)

    OdpovědětVymazat