!! GIVEAWAY !!

19:39

Mám tu pro Vás první giveaway. Vítěz vyhraje voucher v hodnotě 500 korun na nákup libovolného sortimentu značky Triola.



Co udělat pro to, aby jste vyhráli?

Musíte být pravidelným čtenářem.
Dejte "like" TÉTO facebookové stránce.
A do komentářů napište vaše jméno, mail a PROČ by jste měli zrovna vyhrát vy (čím originálnější, tím lepší!).

A jak zvýšit své šance na výhru?
Dejte "like" i značce TRIOLA na facebooku.

Soutěž končí 18.12. přesně o půlnoci. Soutěžit můžou i lidé ze Slovenska. Výherce vybere má vybraná a odborná porota.

HODNĚ ŠTĚSTÍ !

You Might Also Like

22 komentářů

  1. Podmínky splněny, lajkuju jak Blogerky tak Triolu..
    Tvůj blog sleduju už dlouho a jsem ráda, že zase přispíváš :)
    Chtěla bych vyhrát, protože nemám konfekční postavu.. Mám velikost 46 a košíčky F/G a prádlo se mi shání hůř.. Samozřejmě, že v buticích se spodním prádlem výběr je, ale finance ani svědomí mi nedovolí si koupit třeba podprsenku za 2000.. Řetězce obykle dělají jen menší velikosti a vietnamcích se ani zmňovat nebudu :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. já chci vyhrát, protože vyhrávání je super!
    tvůj blog sleduju už déle a lajkovala jsem :)
    silvie.valcharova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. FB: Eva Richterová
    Chtela bych vyhrat jelikoz s touhle znackou nemam vubec zadnou zkusenost, slysim o ni poprve
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. sleduju a lajkuju obě stránky i na fb (Andrejka Spurná)
    chci vyhrát, protože si myslim, že by to byl skvělej dárek pro ségru k vánocům. Špatně se jí vybírají podprsenky, protože má divnou velikost :D u trioly by určitě problém neměla ;)
    aandyna123@gmail.com díky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji blog a taky jsem olajkovala FB :)
    Ráda bych vyhrála, protože jsem o téhle značce dříve neslyšela a ráda bych ji vyzkoušela, je mi sympatická tím, že delá i větší velikosti (oooo dobrý bože, díky za to!). I pokud nevyhraju, asi ji vyzkouším :)
    christina-a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno splňuji!! :)
    Proč bych měla vyhrát zrovna já? To je těžká otázka. Asi proto, že vyhrávám ráda, každá výhra mi udělá radost a ráda zkouším nové věci :).
    MartiRezaninova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  7. sleduji pod jménem nikola nikolová, email 26nikolka26@seznam.cz a proč bych měla vyhrát zrovna já? protože bych měla velikou radost :) na fb sleduji pod jménem natálie humlová :) zvu tě ke mě na giveaway onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Splňuji všechno. Tvůj blog jsem našla díky této giveaway a líbí se mi. :)
    A proč bych měla vyhrát? Protože s vybíránám prádla to je se mnou docela těžké, a přesto, že tuto značku neznám, chtěla bych od nich něco vyzkoušet. :) A výhra navíc každého potěší a já bych radost určitě měla.

    OdpovědětVymazat
  9. Vše splňuji, měla bych vyhrát protože jsem nikdy nic nevyhrála a měla bych oooohromonou radost !!:)

    OdpovědětVymazat
  10. sleduji :)
    protoze je nadherne :)

    extra
    liked ema sheistheone

    OdpovědětVymazat
  11. hotovo'))
    proč? protože jsem se zúčastnila už 9876656789087 giveaways a ještě sem nikdy nevyhrála:D
    martina@sztefkova.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. hotovo všade je like =) prečo by som mala vyhrať? pretože som ešte v giveaway nikdy nevyhrala a spravilo by mi to obrovskú radosť niečo také pozitívne hlavne teraz medzi skúškami =)
    FB: Xénia Vivian Struhárová ..xeniastharova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Splněno :)
    Proč bych měla vyhrát? Proto aby mi to udělalo radost ! :D Ještě jsem nikdy nic nevyhrála a určitě bych si nestěžovala. :))
    hlavinova.bara@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduji :)
    Chtěla bych zkusit něco nového,jelikož o této značce jsem neslyšela :))
    Taky by to bylo moc super,jelikož mám asi jen 2 podprsenky a to navíc ještě levné :/ takže by se mi nějaká hezká moc hodila :)
    Udělalo by mi to velkou radost :)

    OdpovědětVymazat
  16. teď tě zase na giveaway zvu já..jde o límeček značky Stefanel :)

    OdpovědětVymazat
  17. hmmja by som chcela vyhrať preto lebo od segry som si požičla jednu podprsenku bola taká čierna vybíjaná ..ešte cez leto..ešte to nieje nič zaujimaveho ale :DDD v ten deň ma volala kamoška k sebe na pazamovu parttyy a ja som pravdaže išla :D Odbadzovali,bili,škriepili sme sa a ona mi roztrhla pyžamo a nezastala ani pri podprsenke nastastie som si to pridlzala aby nikto nič nevidel ale roztrhli sa na polovicu :DD sestra ma skoro zabila :DD takže ..už viem komu by som ich dala :)
    izurka357@azet.sk :)

    OdpovědětVymazat
  18. Slduji, lajkuji :)
    Proč bych měla zrovna já vyhrát? Nevím :D Asi proto, že jsem podprsenkovej mega manijak :D A současně by to byl dárek i pro přítele, by měl zase něco nového na sundavání :D
    tinka.linka@seznam.cz
    fb-Vlastina Dobiášová

    OdpovědětVymazat
  19. great! would you like to follow each other? let me know!

    OdpovědětVymazat
  20. všechno splněno:)
    Tak protože sem byla pozvaná tebou :P a nemám žádnou zkušenost s touhle značkou ,ale ráda bych..:)
    bbarulisek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Gratuluji k první vyhlášené GIWEAWAY! Všechno jsme splnil. (jak se vyjímá na mém fbíčku, že mám like u "blogerky" :D) A důvod proč bych chtěl vyhrát? Chtěl bych udělat radost své přítelkyni, protože každá žena ráda dostává prádlo, ne?
    Kubix ;)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky