13/1

10:03

Doufám, že jste si všichni Vánoce a Silvestr pořádně užili. Naše Vánoce s miláčkem na horách byly super! Silvestr na horách byl samozřejmě taky úžasný. Jen jsme oba tak trochu propadli instagram mánii během těch svátků. Takže vám tady přináším takovou instagramovou směsku.







You Might Also Like

22 komentářů

  1. Děkuji to moc za tvůj krásný komentář :) Opravdu mě zahřál u srdce :) Jsem strašně romantická duše a to jak ti přítel říkal, že jsi nádherná i bez líčidel mi přišlo strašně krásné :)
    Přeji vám, ať jste stále spolu tak šťastní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš za co, spíš jsem se bála, abych tě neunudila...Je skvělý a vždycky mě potěší. :) Děkujeme, jsme spolu šťastní a budeme - až do smrti ;)

      Vymazat
  2. pěkné fotky, ten prstýnek je nádhernej)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty máš nádherné vlasy! super fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. ..tam je teda krasne :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  5. vlasy máš tak krásně vlnité od přírody nebo to je kulmou?))

    OdpovědětVymazat
  6. Na běžkách to muselo být v Peci super !

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně natočené vlasy. jestli chceš koukni na můj blog http://beautifulprettygirls.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. krásné fotky, dle kterých soudím, že sis svátky užila :))

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky jsou super, followla jsem si tě :)
    Jestli budeš chtít, můžeš si mě taky follownout ! :) lucinahu

    OdpovědětVymazat
  10. ty máš tak dokonalé vlasy .. já chci taký :D

    OdpovědětVymazat
  11. Great pictures and impressions! I am really jealous, your hairs are absolutly stunning! The ring is beautiful:)

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky