17/1

13:11

Co se týče všech krémů na pleť, tak jsem strašně moc náročná. Často mám dehydratovanou pleť nebo se mi loupe kůže na nose. Proto vyhledávám zásadně krémy, které pleť vyživují, hydratují a v některých případech i rozjasní. Krém jsem schopná použít několikrát denně a kdybych si ráno obličej nenamazala asi bych se zbláznila. Na druhou stranu zase nemám potřebu používat jakýkoliv podkladový krém pod make-up. Hravě si poslední dobou vystačím s pořádným krémem a řasenkou na celý den.



Při dalším vybírání vhodného krému přišla řada na krém značky Ziaja, konkrétně přírodní oliva, krém lehká formule. Krém je určen pro suchou ale i normální pleť a slibuje správnou úroveň hydratace a změkčování pokožky. Krém mě nadchl hlavně proto, že je k dostání v balení 200 ml - to je pro mě naprosto ideální při mé velké spotřebě!



A jaké jsou mé pocity z krému? Krém jsem začínala používat v období mrazů a splnil všechny mé očekávání. Je lehký a snadno se vstřebává. Voní hezky, ale vůně není zase tak moc výrazná (osobně to mám radši u krémů na pleť, když jejich vůně není nějak silná). Od každého nanesení cítím hydrataci pokožky ještě několik hodin. Po několika dnech jsem přestala mít i sušší pokožku na nose. Krém jsem používala, když jsem šla na běžky a překvapivě mi žádné žilky nepopraskaly.

Spokojenost? Maximální! Výrobek nemůžu jinak než doporučit. Seženete ho jenom za 89 korun.

Krém tedy získává 10 z 10 bodů.


You Might Also Like

17 komentářů

  1. Ahoj, moc ráda bych Tě pozvala na svůj nový blog, který je věnován fotografování. Na blogu rozjíždím projekt 365... a nyní jsem zveřejnila i úplně mojí první proměnu (vlasy, kosmetika). Budu moc ráda, když se Ti u mě na blogu bude líbit a staneš se mým pravidelným čtenářem!:) Přeji hezký den, JK :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ziaja je super značka! :)
    Mám okurkový krém, a ten je pro mastnou pokožku a je bezvadný! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ziaja je vážně skvělá značka a navíc i levná. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Další Ziaja chlapák, co se vážně pochlapil. Miluju tu značku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Výborná cena, výborná kvalite, výborná značka :)

    príď sa pozrieť na môj fotoblog. :) fuck-the-narnia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. ako sa to hovorí že "za málo peňazí, veľa muziky" pri tomto kréme určite platí, ja ho používam už dlhšie a taktiež som veľmi spokojná :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Jůů skvělá cena, brzo vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Vzhledem k vlastnostem a ceně se mi moc zamlouvá!:)

    OdpovědětVymazat
  9. "je na mě moc zdravý" co to je za větu :D:P všechno zdravé je super! :)
    krém se mi líbí, od Ziaji jsem ještě nic nezkoušela :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to ja neříkám, že to není super, ale vločky v dortu pro mě nejsou k jídlu. Když dort, tak už pořádnej :D

      Vymazat
  10. Děkuji za skvělý tip :) Pořád hledám krém, který by mi vyhovoval ve všech ohledech, tak tento určitě zkusím.

    OdpovědětVymazat
  11. Ja práveže bázu používam najviac ako sa dá kvôli tomu, že mám veľmi mastnú pleť, ale väčšinou nie do školy, ale keď idem na večeru, von a podobne, pretože ráno nemám čas . :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jak to děláš, že jsi i nenamalovaná tak krásná!
    Děkuju za recenzi, mrknu na něj ještě :)

    OdpovědětVymazat
  13. tiež som na krémy náročná a čudujem sa, že drahšie značky mi akosi nikdy nesadli. Preto používam obyčajnú Niveu Soft a tá je super.

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky