čtvrtek 31. ledna 2013

31/1

Kdysi jsem Vám slíbila více z jednoho focení. Takže tady je menší ochutnávka. 

Fotilo se pro salón Anteo. Úžasný relax! Hodinu mě líčili, hodinu dělali vlasy. Prostě bomba. Aneb jak jsme se v Toulovcových maštalích stali atrakcí pro turisty. Vše fotil Martin Faltejsek













33 komentářů:

  1. Jsi nádherná!! :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. wow vyzeras tam uzasne!
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. O_o krásne fotky!! ozaj, veľmi vydarené

    OdpovědětVymazat
  4. škoda, že máš na všech fotkách skoro stejný výraz ... ale jsou krásné, jsi krásně nalíčená, sluší ti to. Opravdu. Moc se mi to líbí, jsi prostě moc krásná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja bych se rada zasmala, ale to byl pozadavek fotografa mit vazny vyraz . . .

      Vymazat
    2. Chápu, někdy je to na nic, že nemůžeš udělat to, co bys ráda. :D Ale jak říkám, fotky jsou krásné. :)

      Vymazat
    3. Bohužel. Ale hlavně, že klient je pak spokojený. Děkuju :)

      Vymazat
  5. Překrásné fotky! Smekám :)

    OdpovědětVymazat
  6. uááááááááu :o uplne dokonalé !!! chválim :)

    OdpovědětVymazat
  7. první třetí, čtvrtá a poslední se mi líbí nejvíce! :)

    OdpovědětVymazat
  8. such amazing pictures! can't believe it - they're amazing!
    xxx
    http://fromarmanitozurich.blogspot.ch

    OdpovědětVymazat
  9. Překrásné fotky, jsi úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasné fotky! moc ti to slušelo!

    OdpovědětVymazat
  11. krasne fotky :X

    PS: Zvu te na svoji giveaway na blogu: http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  12. to je tak překrásné!! jsi úžasná, krásné, skvěle píšeš.. sleduju:)

    OdpovědětVymazat
  13. si veľmi krááásna :) ako z rozprávky :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  14. wow. Martina znám, sleduji jeho fcb stránky! Jsem ráda, že jsem na tebe narazila!

    OdpovědětVymazat
  15. wow, dokonalé fotky!;o Jsi moc krásná

    OdpovědětVymazat
  16. Super fotky :) Jen se chci zeptat - kdy jste to fotili? Já jen, že Toulovcovy maštale mám hned za barákem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že v listopadu, ale nejsem si úplně jistá . . . :)

      Vymazat
  17. Fotky v kapradí jsou teda parádní. Mají to správné kouzlo. Opravdu ti to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  18. Wow, vyzeráš naozaj ako princeznááá!! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jee to vypadá skvěle, kdo by se nechtěl na chvíli stát princeznou..:)

    OdpovědětVymazat