úterý 26. února 2013

26/2

Poslední dva měsíce fakt nesnáším návštěvy zubaře, protože tam jdu vždy za jedním a tím samým účelem - vrtání dalšího zubu. Snažím si to zpříjemnit jak jen to jde. Třeba barevnou kabelkou. Dokonce si vyhraju s účesem a líčením. Na druhou stranu nechápu proč, jsem jak hloupá husa. Stejně vím, že tak vysoko vyčesaný drdol se mi zníčí, protože budu ležet a líčení rozmaže, protože mi zase ujede nějaká ta slzička. Ale stejně tam tak musím jít.





17 komentářů:

  1. Zubare bytostne nesnasim :/ bohuzel k nim chodim vetsinou se stejnym ucelem - vrtaji mi neco, nebo se rozhodnou neco predelat a preopravit :/ Mam v cekatne pokazde tendence utect, ale nakonec to preci jen prekonam a jdu na "sedadlo smrti". Preji , aby uz jsi tak dlouho nemusela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, ještě nejmíň 6x mě to čeká :/

      Vymazat
  2. No, k obyčejnému zubaři chodím jednou do roka, takže pohoda. Akorát na rovnátka mě teď tahá co čtrnáct dní. Už je chci mít sundané, ale jeden zoubek pořád zlobí a ne a ne se pohnout tím správným směrem. =(
    A proč tobě pokaždé zuby vrtá?

    OdpovědětVymazat
  3. Zubaři jsou zlo! Ale trošku úsměvu, bude to dobré a za chvilku budeš mít pokoj. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten zubař si nezaslouží takovou pacientku, asi se stanu zubařem, abys mohla chodit ke mně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nesnáším zubaře! A myslim, že na to máš dobrou taktiku, je lepší když ti to sluší, i když to vlastně nepomůže :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš suprový blog! Nechceš se vzájemně sledovat?:)

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  7. já byla dneska u zubaře... mám zuby po mamce, takže mi taky zas vrtal-__- seš krásná a máš boží kabelku'))

    OdpovědětVymazat
  8. hezká kabelka:) mám stejnou akorát v bílé:). Já zubaře nesnáším od jak živa!Hrozně je mi to nepříjemný:/

    OdpovědětVymazat
  9. návštevy u zubárov tiež nemám v láske, vlastne kto by vôbec mal? :D vždy mám nervy, keď tam musím ísť...keď som mala ešte strojček tak to bolo fajné :D nejakým zázrakom žiadne kazy a tuším mi ani veľmi nemohla vŕtať zuby keby boli nejaké kazy :D teraz tú protekciu už nemám, ale zas radšej nech vŕta teraz malú dierku ako neskôr niečo hlboké

    OdpovědětVymazat
  10. chúďa.. ja zubára neznášam.. aj keď mi už nič nevŕtal asi 5 rokov ale ten strach že niečo bude je tam vždy :D

    OdpovědětVymazat
  11. tá kabelka je moc pekná,, no zubárku taktiež nemám rada aj tam pôjdem za mesiac a tiež mi má vŕtať dva zuby takže už teraz sa bojím :/

    OdpovědětVymazat
  12. Moje dětská zubařka mi vždy říkala: "Pro krásu se musí něco vytrpět." Mě naštěstí zubař nevadí aspoň dokud jenom vrtá a brousí. Jen jsem se nedávno poučila, že k zubaři už ne v bílým roláku, měla jsem ho pak od krve:/

    http://neposedarium.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Super kabelka :) Moc ti to sluší :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Máš naprosto úžasnou kabelku! :)
    Strašně ti to sluší! .)

    OdpovědětVymazat
  15. Já zubaře taky nesnáším! Ale jinak ti to moc sluší. Ta kabelka je perfektní! :)

    OdpovědětVymazat