3/3

9:34

Pomalu, ale jistě se z nás s Ájou stávají matadorky kosmetického veletrhu World of beauty and spa pořádaného každoročně na Letňaněch (u nás v Praze, pokud to nevíte). Vždy je to velká zábava. Spousty stánků, kde seženete vše od pece na nehty až po kdejakou dekorativní kosmetiku, bělení zubů, masáže, kabelky, přístroje na hubnutí, atd. S letošním ročníkem byla spojeno i finále Svatebního dortu roku, které jsem si moc užila! Na hlavním pódiu jste mohli sledovat všechny možné módní přehlídky, přehlídky kreativních účesů, atd. Zkrátka každý si zde přišel na své. Zářijový veletrhu těš se opět na nás !



Letošním rokem jsem figurovala pro kadeřnický salón Bomton (nejlepší nejen kadeřnický salon v Praze vůbec!). Šikovná Domča na mně předváděla jak si udělat lokny žehličkou. Skvělý odpočinek a báječný zážitek v jednom.

















You Might Also Like

18 komentářů

  1. Wow wow wow!!!
    Asi bych tam zemřela blahem =D =D

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo, muselo to tam být úžasné')) moc ti to sluší))

    OdpovědětVymazat
  3. Paradaaaa :) zavidim
    pozývam na moj novy blog :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/ +GIVEAWAY pozývam ťa :))))))))

    OdpovědětVymazat
  4. podobný veletrh by se mi líbil:) moc krásný vlasy

    OdpovědětVymazat
  5. No, mrzí mě, že jsem tam nebyla!

    OdpovědětVymazat
  6. páni, závidím ti tyhle veletrhy, to u nás v zapadákově nikdy nic takového nebude:D:(

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to vypadá skvěle, muselo to být úžasné, hlavně být zúčastněná něčeho takového. Lokny ti sluší. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. týjo to vypadá jako dost boží akce! :) fak super! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty natočené vlasy ti hrozně moc sluší a ty dorty jsou nádherné!
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  10. juuu tak tam bych uměla strávit odpoledne ! :-) Jsi krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  11. No, tam ale musí ubíhat čas :D
    Ty velké vlny ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda, že jsem tam nemohla být, sluší ti to! :))
    FairyChain

    OdpovědětVymazat
  13. Jemine, kde som bola, ked sa toto dialo?! :D
    Si krásna! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Super fotky , musel to být skvělej zážitek :)

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky